بال پیشین فاینورد و برایتون در رادار باشگاه اف سی توئنته قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پی مصدومیت یونس طاها هافبک ۲۱ ساله اف سی توئنته که از ناحیه پا دچار شکستگی شده، این باشگاه هلندی به فکر جذب بازیکنی جایگزین افتاده است که در همین راستا رسانه‌های هلندی از علیرضا جهانبخش به‌عنوان خرید احتمالی اف سی توئنته یاد کرده‌اند. جهانبخش که پس از سه فصل حضور در فاینورد، تابستان امسال از این تیم جدا شد و حالا بازیکن آزاد به شمار می‌رود، در صورت پیوستن به اف سی توئنته باید در پست بال چپ بازی کند، نه پست بال راستی که در فاینورد در آن ایفای نقش می‌کرد.

طبق این گزارش‌ها؛ تجربه و تطبیق‌پذیری جهانبخش می‌تواند برای اف سی توئنته ارزشمند باشد، اما مانع اصلی این انتقال، دستمزدی بالای کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان است که در بودجه اف سی توئنته نمی‌گنجد. با وجود این، پتانسیل او به‌عنوان یک تقویت‌کننده برای خط حمله این تیم همچنان موردتوجه است، به خصوص به‌عنوان راه‌حلی برای جایگزینی یونس طاها.

بال - هافبک پیشین تیم‌های برایتون و AZ آلکمار در سه فصل اخیر در ۱۰۶ بازی آمار ۱۷ گل زده و ۱۶ پاس گل را از خود در فاینورد بر جای گذاشت. او همچنین با فاینورد در فصل ۲۳-۲۰۲۲ قهرمانی در اردویژه و در فصل ۲۴-۲۰۲۳ قهرمانی در جام حذفی هلند را تجربه کرد.

جهانبخش ۳۱ ساله که ۸۶ بازی ملی و ۱۷ گل زده با پیراهن ایران در کارنامه‌اش دیده می‌شود، در فصل ۱۸-۲۰۱۷ عنوان بهترین گلزن لیگ اردویژه هلند (با ۲۱ گل زده) را با تیم AZ آلکمار از آن خود کرد.

اف سی توئنته در حال حاضر با هشت امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی اردویژه هلند قرار دارد.

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.