رسانه قطری از شروع بد نمایندگان این کشور در رقابت‌های باشگاهی آسیا با ثبت دو شکست مقابل تیم‌های ایرانی انتقاد کرد و هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چهار نماینده فوتبال قطر در دور نخست فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا - نخبگان و دو با ۳ شکست و یک تساوی مواجه شدند که ۲ شکست آنها برابر استقلال و تراکتور رقم خورد.

بر اساس گزارش روزنامه الوطن قطر؛ تیم‌های قطری به استثنای السد که در خانه العین، آخرین فاتح لیگ قهرمانان آسیا به تساوی رسید، شروع نامطلوبی داشتند و نتایج به دست آمده مورد انتظار نبوده است. در دور نخست لیگ قهرمانان آسیا - نخبگان؛ تیم الغرافه قطر در تهران با ۳ گل مغلوب استقلال شد و الریان نیز با نتیجه ۳ بر یک از الهلال عربستان شکست خورد. دیگر نماینده قطر یعنی الوکره نیز در لیگ قهرمانان آسیا ۲ میزبان تراکتور ایران بود و شکست ۳ بر صفر را پذیرا شد.

این روزنامه قطری در ادامه می‌نویسد: این شکست‌های آسیایی نیازمند مداخله ضروری و فوری برای نجات تیم‌ها است تا آنها بتوانند با توجه به توانمندی‌هایی که دارند به شرایط خوبی بازگردند. بدون تردید چنین نتایجی زنگ خطری برای سرمربیان تیم‌های قطری خواهد بود و آنها باید با یافتن راه‌حل‌های واقعی از تکرار دوباره آن جلوگیری کنند. جاه‌طلبی تیم‌های قطری با توجه به کسب دو جام قهرمانی ملت‌های آسیا بسیار زیاد است و پس از انتقال‌های بزرگ در فصل جاری لیگ ستارگان انتظار می‌رود نتایج مورد نظر به دست بیایند.

در دور دوم لیگ نخبگان آسیا تیم السد روز ۹ مهر میزبان استقلال است، الریان از النصر عربستان میزبانی می‌کند، الغرافه به مصاف العین امارات خواهد رفت و الوکره نیز در لیگ قهرمانان آسیا ۲ میهمان روشن تاجیکستان خواهد بود.

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.