سرمربی پرتغالی تیم فوتبال میلان خطر اخراج را بیخ گوش خود حس می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ظاهراً شروع ضعیف میلان در فصل جاری به مذاق مدیران این باشگاه ایتالیایی خوش نیامده و آنها را به فکر ایجاد تغییر در کادرفنی روسونری انداخته است. بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا»؛ پائولو فونسکا در خطر اخراج از سمت سرمربیگری میلان قرار دارد و در صورتی که تیمش در دربی دلامادونینا نتیجه نگیرد، باشگاه به همکاری با این مربی پرتغالی پایان خواهد داد.

طبق گزارش‌های منتشر شده؛ پائولو فونسکا روی لبه تیغ است و در صورتی که میلان در دربی پیش رو بتواند نتیجه مطلوبی بگیرد، می‌توان ادامه حضور این مربی پرتغالی روی نیمکت روسونری را متصور بود، در غیر این صورت مدیران باشگاه سراغ بررسی گزینه‌های موجود خواهند رفت. در حال حاضر از مائوریتزیو ساری، مکس آلگری، ایگور تودور و ادین ترزیچ به عنوان گزینه‌های جانشینی فونسکا در صورت اخراج او، یاد شده است.

میلان که در حال حاضر با ۵ امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی سری A ایتالیا قرار دارد، شنبه شب با نتیجه ۴ بر صفر بر ونتزیا غلبه کرد و اولین بردش را در این رقابت‌ها به ثبت رساند.

روسونری حالا باید خود را برای بازی یکشنبه شب با اینتر در هفته پنجم سری A آماده کند، دیداری که از ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران در ورزشگاه سن‌سیرو آغاز خواهد شد.

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.