رئیس فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد با میزبانی مطلوب مشهد مقدس از دیدار تیم ملی ایران مقابل قطر در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، خاطره تلخ دیدار ایران - لبنان از اذهان پاک شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی تاج درباره قطعی شدن برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر در روز ۲۴ مهر، در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس اظهار داشت: تیم ملی به کل کشور تعلق دارد و بهتر است بازی‌های این تیم به شهرهای دیگر منتقل شود. قلعه‌نویی و همکارانش از ورزشگاه بازدید کردند و می‌توانیم بازی خوبی برگزار کنیم تا خاطره تلخی که برای خودمان و فیفا ایجاد شده بود، پاک شود.

وی در مورد لزوم برطرف شدن ایرادات ورزشگاه‌ها گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)‌ تصمیماتی می‌گیرد که اعضای هیئت رئیسه زودتر متوجه می‌شوند. یک شرکت استرالیایی - ونزوئلایی با AFC قراردادی امضا کرده که مطابق آن قرار است اواخر پاییز از همه ورزشگاه‌ها و باشگاه‌های آسیا بازدید کند. ایران در میان اولین کشورهایی است که بازدید انجام می‌شود و اگر نواقص برطرف نشود، همه را تعلیق می‌کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره وضعیت ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد: ورزشگاه آزادی در پایان پاییز به مدار می‌آید و استادیوم متفاوتی خواهید دید. ما بین بد و بدتر، گزینه بد را انتخاب کردیم و به مدیران باشگاه‌ها گفتیم اگر ایرادات برطرف نشود، تأیید نمی‌شوید. مدل کار وزیر ورزش و جوانان هم عمرانی است و او دستور داد همه موارد آماده شود.

تاج در مورد احتمال اضافه شدن استادیوم ثامن‌الائمه (ع) مشهد به ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای لیگ برتر فوتبال تصریح کرد: این ورزشگاه در لیست ما نیست، اما از استادیوم‌های درج شده در فهرست بازدید می‌شود. لیست ما شامل ورزشگاه‌های باشگاه‌های لیگ برتری است.

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.