سرمربی ۶۱ تیم ملی فوتبال استرالیا از سمت خود کناره‌گیری کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گراهام آرنولد سرمربی تیم ملی فوتبال استرالیا در پی شروع ضعیف ساکروس در دور سوم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا، از سمت خود در این تیم استعفا کرد. آرنولد ۶۱ ساله در حالی پس از ۶ سال حضور روی نیمکت تیم ملی فوتبال استرالیا از سمت خود کناره‌گیری کرد که تیم تحت‌هدایتش در دو بازی اولش در در دور سوم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ به ترتیب در خانه با نتیجه یک بر صفر مغلوب بحرین شد و در دیداری خارج از خانه با تساوی بدون گل توسط اندونزی متوقف شد.

آرنولد در خصوص تصمیمش برای استعفا از سمت سرمربیگری ساکروس گفت: پس از بازی با اندونزی گفته بودم که باید تصمیماتی بگیرم و پس از تأمل عمیق، قلبم به من گفت که زمان تغییر فرا رسیده است. من تصمیم به استعفا بر اساس آنچه به سود کشور، بازیکنان و فوتبال استرالیا است، گرفته‌ام. در این مدت مطلقاً هر آنچه در توان داشتم را به کار بستم و به دستاوردهایی که در دوران حضورم روی نیمکت این تیم به دست آورده‌ام، بسیار افتخار می‌کنم.

استرالیا که در حال حاضر با یک امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی گروه C دور سوم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا قرار دارد، در دو بازی بعدی خود باید به مصاف تیم‌های چین (۱۹ مهر) و ژاپن (۲۴ مهر) برود.

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.