فدراسیون فوتبال که بی ثبات‌ترین روزهای خود در سالهای اخیر را سپری می کند و باید تیم ملی را برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آماده کند، به درخواست دو مربی تیم ملی پاسخ منفی داد!

به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسکوچیچ در حالی برنامه اردو و بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران را طراحی کرده است که تکلیف دستیاران ایرانی او برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر همچنان نامشخص است.

کریم باقری و وحید هاشمیان دستیاران سرمربی تیم ملی ایران در مسیر صعود به جام جهانی بودند که در کنار آنها مهرداد خانبان به عنوان آنالیزور نیز حضور داشت. از قرار معلوم فدراسیون فوتبال همچنان موفق به پرداخت دستمزد کامل مربیان داخلی تیم ملی نشده که همین موضوع با اعتراض باقری و هاشمیان روبرو شده است.

دستیاران ایرانی اسکوچیچ پس از قرعه کشی رقابت‌های جام جهانی قطر خواهان دریافت پاداش و مبلغ قرارداد خود شده‌اند اما پاسخ فدراسیون فوتبال در واکنش به این درخواست عجیب‌تر از قبل بوده است.

فدراسیون فوتبال ایران بی پولی را عامل اصلی عدم پرداخت مطالبات کادر فنی تیم ملی اعلام کرده و عنوان داشته تا زمانی که پول به آنها نرسد توان پرداخت این مبالغ را هم ندارد.

منابع مالی در حالی در اختیار فدراسیون فوتبال قرار ندارد که این تیم با وجود صعود زودهنگام به جام جهانی قطر و مشخص شدن تکلیف همگروهی های خود در این تورنمنت همچنان موفق به بستن قرارداد برای بازی تدارکاتی با تیم‌های معتبر فوتبال دنیا نشده است.

به نظر می‌رسد دغدغه میرشاد ماجدی سرپرست و اعضای هیأت رئیسه دراسیون فوتبال همچنان برگزاری مجمع عمومی فدراسیون برای تعیین سرنوشت شهاب الدین عزیزی خادم است و تیم ملی ایران همچنان اولویت نیست.

ملی پوشان فوتبال ایران در گروه B رقابت‌های جام جهانی با تیم‌های انگلیس، آمریکا، برنده پلی آف اروپا (ولز یا برنده بازی اسکاتلند - اوکراین) بازی می‌کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۰ )