سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خواسته ما عدالت و مساوات در لیگ برتر است و شرایط طبق روال طبیعی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی پس از بازگشت کاروان پرسپولیس از کشور هند و صدرنشینی این تیم دز گروه E لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا گفت: از بازیکنان تیم متشکرم و واقعاً به آنها خسته نباشید می گویم. مستقیم از پرواز به قرنطینه آمدیم و دوران قرنطینه را طی می‌کنیم. تست دادیم و قرار است جواب آن را بدهند. هنوز هیچ برنامه‌ای به ما ندادند. نه می‌توانیم تمرین کنیم و نه به خانواده‌هایمان سر بزنیم. شرایط سختی را پشت سر می‌گذاریم و مجبوریم در قرنطینه باشیم. ما از قرنطینه استقبال می‌کنیم تا مشخص شود سالم هستیم اما معلوم نیست برنامه چیست واقعاً کار را سخت کرده است.

سرمربی پرسپولیس افزود: وقتی قرنطینه باشد باید پروتکل‌ها هم مو به مو اجرا شود و در ارتباط با هیچکس نباشیم. من سوالم این است الان راننده اتوبوس کجاست؟ کارکنان هتل که حضور دارند و این هتل هم که ما هستیم مسافر دارد. اگر ما آلوده باشیم به بقیه سرایت می‌کند. آدم‌های متفرقه در هتل زیاد هستند. قرنطینه یعنی در اتاق باشید و غذا برایتان بیاورند و بدون هیچ ارتباطی با خارج دوران قرنطینه را طی کنید. اما اینجا از اسم پرسپولیس استفاده می‌کنند و شرایط قرنطینه نیست. ما فقط در هتل هستیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره خواسته باشگاه بر بازی مساوی با استقلال قبل از برگزاری دربی تاکید کرد: تمام مسابقات باید با نظم و ترتیب برگزار شود. در نیم فصل نخست همین اتفاق برای ما رخ داد. آن زمان باشگاه استقلال گفت باید تعداد بازی‌ها یکسان باشد و سازمان لیگ هم پذیرفت.

یحیی گل محمدی که رفتار مسئولان سازمان لیگ را دوگانه می‌دانست افزود: آقای سهیل مهدی گفت نظم بازی‌ها را حفظ می‌کند تا با نظر آقای مظلومی هم‌خوانی داشته باشد. ما در آن شرایط آب و هوایی با نساجی بازی کردیم امتیاز از دست دادیم و بعد با سپاهان بازی کردیم و تمکین کردیم. سازمان لیگ هر کاری برای استقلال کرد. الان که باید با استقلال و سپاهان بازی کنیم، خواستیم با تعداد بازی برابر مقابل استقلال بازی کنیم. چرا نباید ما با سپاهان و ذوب‌آهن بازی کنیم و بعد دربی انجام شود. آنها حق ما را می‌خورند.

سرمربی پرسپولیس در ادامه صحبت‌های خود خطاب به مسئولان سازمان لیگ تصریح کرد: شاید از قهرمانی پنجم ما می‌ترسند. ما این را در رفتار مسئولان می‌بینیم. باید با شرایط برابر دربی برگزار شود و این خواسته معقول است و باشگاه هم باید روی این موضوع بایستد.

او درباره شایعه پیوستن چند بازیکن این تیم به باشگاه‌های قطری گفت: من هم در رسانه‌ها این اخبار را دیدم و هیچ پیشنهاد رسمی به باشگاه نرسیده است. برخی از بازیکنان قرارداد ندارند و ممکن است پیشنهاد آمده باشد. خودشان تصمیم می‌گیرند. سه هفته سخت در هند داشتیم و استرس بازی‌ها و کرونا هم بود.

گل محمدی یادآور شد: پس از فینال آسیا در سال گذشته پایین جدول بودیم اما سختی کشیدیم و بالا آمدیم. چهار قهرمانی داریم و الان هم می‌خواهیم باز موفق شویم. درخواست ما مساوات است چون داریم ضرر می‌دهیم. قبل از بازی با الوحده، گفتند باید به قرنطینه بروید و از نظر روحی شرایط ما را به هم زدند و بعد گفتند بعد از ٧ روز قرنطینه به اصفهان بروید و برگردید. فقط مانده ترکیب را بدهند و این طبیعی نیست.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۰ )