کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به بازی عصر شنبه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: «فردا همه قرمزیم و یک‌صدا می‌خوانیم: «پرسپولیس قهرمان میشه»».

به گزارش ایسنا، سعید خطیب‌زاده جمعه‌شب در مطلبی در صفحه اینستاگرام خود درباره این مسابقه نوشت: «۲۳ سال پس از حماسه ملبورن در آذر، باز هم آذر و باز هم امید یک غوغای فوتبالی دیگه. حرف از آسیا که باشد همه تیم‌ها، فارغ از رنگ، نماینده ایران هستند از گذشته تا امروز همه برای افتخار و غرور ایران جنگیده‌اند. فردا پرسپولیس ایران، برای یک شادی و خاطره‌سازی ملی دیگر می‌جنگد. همه ما در این روزهای سخت و در میان تمام غم‌ها و شادی‌هایی که تنهایی از سر گذرانده‌ایم به پایان پیروزی‌بخش ۹۰ دقیقه نفس‌گیر، دلخوشی دسته‌جمعی و لبخندهای پررنگ فکر می‌کنیم. فردا همه قرمزیم و یک‌صدا می‌خوانیم: «پرسپولیس قهرمان میشه».

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۳ )