عضو هیئت مدیره پرسپولیس گفت: بازیکن کدام تیم مثل پرسپولیس هر چه دارد در زمین می‌گذارد ولی از آنطرف هم خیلی تحمل می‌کند و سه، چهار ماه حقوق نمی‌گیرد و اعتراضی هم نمی‌کند؟

عضو هیئت مدیره پرسپولیس گفت: بازیکن کدام تیم مثل پرسپولیس هر چه دارد در زمین می‌گذارد ولی از آنطرف هم خیلی تحمل می‌کند و سه، چهار ماه حقوق نمی‌گیرد و اعتراضی هم نمی‌کند؟ به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد علیپور عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در آستانه دیدار این تیم مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس یک تیم بزرگ است و هواداران زیادی که در کشورمان و دنیا دارد. طبیعتاً انتظارات هم از این تیم زیاد است. با توجه به این انتظارات اگر بخواهیم مرور کنیم به نظرم پرسپولیس در این مدت خوب حرکت کرده است. نسبت به امکانات و شرایط موجود و بیماری کرونا که تمام دنیا را گرفتار کرده، به نظرم پرسپولیس در این مدت با کیفیت است و رو به جلو حرکت کرده است.

وی افزود: تغییراتی زیادی هم در تیم انجام شده و شاید ۴۰ تا ۵۰ درصد تیم تغییر کرده است. اینکه تیم به سرعت شکل گرفت و بازی با کیفیتی را ارائه داد، مدیون تلاش کادرفنی بخصوص گل‌محمدی و دستیارانش است. به جرات تمام مردم کشور پرسپولیس را تحسین کردند و این تیم جنبه ملی پیدا کرد. مشکلات مختلفی هم در باشگاه وجود دارد و نمی‌شود گفت یک روز همه این مشکلات تمام می‌شود. تمام باشگاه‌های دنیا مشکلاتی دارند اما حالا برای ما کمی کمتر یا بیشتر و نوعش متفاوت است. یکی از موضوعات اصلی شاید مشکلات مالی است که ناراحتی ایجاد می‌کند و سرچمشه حاشیه‌ها همین مشکلات است.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: باشگاه قبلاً اقدامات خوبی در این زمینه انجام داد و اخیراً هم پس از تغییراتی که در پست مدیرعامل به وجود آمد، سمیعی توانست فضای خیلی خوبی ایجاد کند و مشکلات مالی هم تا حدود خوبی مرتفع شد. بچه‌ها هم باید به حق و حقوق خود برسند و من به آن احترام می‌گذارم. اخیراً من یک چیزهایی می‌شنوم که من که در باشگاهم این چیزها را ندیدم. توقع بچه‌ها بسیار به اندازه و به‌جا است و توقع یک بازیکن ایده‌آل پرسپولیس را دارند و شرایط را هم درک می‌کنند. بازیکن کدام تیم مثل پرسپولیس هر چه دارد در زمین می‌گذارد ولی از آنطرف هم خیلی تحمل می‌کند و سه، چهار ماه حقوق نمی‌گیرد و اعتراضی هم نمی‌کند؟ فکر نمی‌کنم تیمی اینطور باشد، شاید یکی، دو تیم باشد، ولی من فکر نمی‌کنم تیمی اینطور باشد.

علیپور افزود: پس می‌توانیم جمع‌بندی کنیم از همه لحاظ تیم خوبی داریم. بازیکنان از همه لحاظ درک می‌کنند و با کادرفنی هماهنگ هستند. در همین چند روز که در قطر به آن‌ها نزدیک هستم، فضای تیم را می‌بینم، این فضای صمیمی حاکم بر تیم خیلی ایده‌آّل است. الان در دنیا تمام تاکتیک‌ها و آمادگی بدنی را ۵۰ درصد در نظر می‌گیرند و آمادگی روانی را هم ۵۰ درصد برای موفقیت سهیم می‌دانند. کادرفنی خیلی به بازیکنان نزدیک و تیم خیلی شاداب است. واقعاً به معنای واقعی نشان می‌دهد که یک تیم هستند و وقتی از دور نگاه می‌کنید، فکر می‌کنید همه یک نفر هستند. به نظر من شرایط بسیار خوب و ایده‌ال است و بچه‌ها با پشتکار خیلی محکم می‌گویند ما قهرمان می‌شویم. این اراده وجود دارد و فکر می‌کنم بچه‌ها موقع خواب، غذا خوردن و تمرین هم همین فکر را می‌کنند. بچه‌ها تصمیم گرفتند پیروز شوند و این خیلی مهم است. من فکر می‌کنم فوتبال ایران استحقاق قهرمانی را هم دارد و باید نشان دهد سطح ما بالاتر از آسیا است.

وی درباره اینکه چقدر به قهرمانی پرسپولیس امیدوار است، عنوان کرد: من اعتقاد دارم در زمین فوتبال هزاران اتفاق می‌افتد. در خیلی از مسابقات بزرگ دنیا اتفاقات عجیب افتاده است، اما من فکر می‌کنم پرسپولیس استحقاق پیروزی در فینال را دارد. این اراده را هم دارد. پیش‌بینی من این است که می‌توانیم قهرمان آسیا شویم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به این پرسش که چه نتیجه‌ای را برای فینال پیش‌بینی می‌کند، گفت: خیلی سخت است نتیجه را پیش‌بینی کنم ولی در کل احساس من پیروزی است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )