سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر در بازی حساس‌مان برابر ملوان پیروز شویم، شانس اول قهرمانی هستیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امیر قلعه‌نویی پس از پایان تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال استقلال در خصوص دیدار روز جمعه آ‌بی‌پوشان مقابل ملوان اظهار داشت: بازی با ملوان در انزلی به خصوص مقابل فیروز خان کریمی سخت است. خوشحالم با تیمی بازی داریم که مربی آن افکار فوتبالی دارد. به اعتقاد من کریمی از اساتید مربیان است و آخرین قهرمانی نمایندگان ایرانی در آسیا همراه با او کسب شده است.

وی با بیان اینکه امیدوار است شرایط جوی اجازه بازی با کیفیت را بدهد، تصریح کرد: ما ۲،۳ محروم و مصدوم در این دیدار داریم اما امیدواریم بازیکنان جایگزین بتوانند جای آنها را پر کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: استقلال برای همه بازی‌ها آماده است و در برخی از بازی‌ها با بدشانسی روبرو شده‌ایم. ما تا آخرین لحظه برای قهرمانی می‌جنگیم و هنوز به قهرمانی امیدواریم. اگر ملوان را شکست بدهیم به کورس باز خواهیم گشت.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که آیا مشکل استقلال بدنی است یا فنی، گفت: متاسفانه اکثر ما کارشناس بعد از نتیجه هستیم. اگر بازی را می‌بردیم آنالیز و تحلیل‌ها چیز دیگری می‌شد. به نظر من آنالیز بعد از نتیجه هنر نیست. در خیلی از بازی‌ها در دقایق پایانی به برتری رسیدیم و برخی از دیدارها نیز دقایق آخر گل خوردیم. همان طور که گفتم ما کارشناس بعد از نتیجه شده‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال که این روزها صحبت از ماندن یا رفتن شما شده است و آیا در استقلال می‌مانید، گفت: ۵ بازی دیگر باقی مانده و تا لحظه آخر دست از تلاش بر نمی‌داریم. از کادر خودم و بازیکنان تشکر می‌کنم. برخی از بازیکنان ۵،۶ ماه است که پولی دریافت نکرده‌اند.

سرمربی استقلال ادامه داد: برخی‌ها نسبت به خریدهای استقلال انتقاد می‌کنند در صورتی‌ که ما کاوه رضایی و محسن مسلمان را می‌خواستیم اما وقتی که پول نیست چکار کنیم؟ آیا باید مانند آن فرد بوشهری خانه‌مان را می‌فروختیم؟

قلعه‌نویی افزود: از زمانی که بحث واگذاری باشگاه به بخش خصوصی مطرح شد اسپانسر دیگر پولی نداد. خود من ۷ ماه است که پولی دریافت نکرده‌ام ولی مجموعه ما دست از تلاش بر نمی‌دارد. مگر بدم می‌آید که بازیکنان با کیفیت‌تر از اینها جذب کنیم. خودم با سعید آذری برای جذب محسن مسلمان صحبت کردم اما این اتفاق نیفتاد. همچنین در چندین جلسه رضا صادق‌پور و علی نظری جویباری با مسئولان سایپا برای جذب کاوه رضایی صحبت کردند اما رقم‌هایی پیشنهاد دادند که نتوانستیم این بازیکن را جذب کنیم.

وی ادامه داد: از نظر من خریدهای ما فنی هستند اما وقتی لیستی به باشگاه می‌دهیم که نمی‌توانند بازیکنان را جذب کنند من چکار کنم، البته بازیکنان قطعا تلاش خود را می‌کنند و میلاد نوری از جیب خودش هزینه کرد تا به استقلال بیاید اما هنوز پولی دریافت نکرده است. به نظر شما این کارها ارزشمند نیست؟ آیا این کار ارزشمند است یا کاری که برخی بازیکنان با سیاه‌بازی ادعا می‌کردند که استقلالی هستند؟

سرمربی استقلال با بیان اینکه در حال حاضر ۲ هدف داریم، افزود: نتایج این هفته ما را امیدوار کرد و اگر ملوان را شکست دهیم شانس اول قهرمانی خواهیم بود، ضمن اینکه با توجه به مشکلاتی که داشتیم سهمیه هم بگیریم خوب است.

قلعه‌نویی با اشاره به مصدومیت خسرو حیدری عنوان کرد: یک مقایسه بین خسرو حیدری و حاج‌صفی داشته باشید. حضور حاج‌صفی در تیم سپاهان در پیروزی تاثیرگذار بود. اگر حیدری به اردوی تیم ملی نمی‌رفت و به پایش فشار نمی‌آمد خیلی می‌توانست به ما کمک کند. حاج‌صفی به ایران بازگشت و به تیمش کمک کرد اما بازیکن ما را برنگرداندند.

وی ادامه داد: نیم فصل اول خیلی ضربه خوردیم و به گفته دوستان و خبرنگاران پیش از بازی با فولاد با ۷ بازیکن تمرین کردیم. زمان ثابت خواهد کرد که چه افرادی خیانت کردند تا امیر قلعه‌نویی را بزنند. چطور یعقوب کریمی که هنوز تمریناتش را آغاز نکرده باید به اردوی تیم ملی برود؟ ما خیلی لطمه خوردیم وگرنه نیم‌فصل می‌توانستیم بارمان را برای قهرمانی ببندیم. با این وجود شکر می‌کنم که مجموعه ما با این شرایط تلاش خود را کرد.

سرمربی استقلال در خصوص بحث فروش استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی عنوان کرد: این طرح طرح خامی است و به اعتقاد من بحث خصوصی‌سازی در ایران هیچ وقت موفق نمی‌شوند. برادران شفیع‌زاده در استقلال اهواز که خودم حضور داشتم خیلی زحمت کشیدند و حتی بالای ۲۰ میلیارد خرج کردند اما سرانجام آنها چه شد؟ ما هنوز بسترسازی برای بخش خصوصی را آماده نکرده‌ایم. خیلی از بانک‌ها خواسته‌اند پول بدهند اما آیین‌نامه داخلی‌شان اجازه این کار را نمی‌داد.

وی تصریح کرد: افراد حقیقی نیز خواسته‌اند ورود کنند اما آن قدر حرف در آوردند که مثلا پول‌شان را از کجا آورده‌اند یا مثلا می‌گویند عکس‌شان با فلان شخص دیده شده است. زمانی که در سپاهان حضور داشتم ۱۷۰۰ ورزشگاه در دوره مدیریت اسلامیان فعالیت می‌کردند که به اعتقاد من همین اسلامیان می‌تواند کمک کند.

قلعه‌نویی در خصوص اینکه بعد از قهرمانی استقلال چه اتفاقی می‌افتد، گفت: هنوز ۵ بازی دیگر باقی مانده و الان فقط به ملوان فکر می‌کنم.

Euro Football Fantasy with Prizes
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )