سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد معتقد است، پیروزی تیمش در خانه کوئینزپارک‌رنجرز نتیجه ریسکی بوده است که شیاطین سرخ در لندن انجام داده‌‌اند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیز فن‌خال پس از پیروزی ۲ بر صفر منچستریونایتد در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر انگلیس در خانه کوئینزپارک رنجرز مدعی شد، تغییرات تاکتیکی که او در عملکرد تیمش در نیمه دوم اعمال کرد، مسبب پیروزی شیاطین سرخ شده است.

فن‌خال در نیمه دوم این بازی برخلاف همیشه از خط دفاعی چهار نفره استفاده کرد و به لطف آن توانست به بردی مهم در پایتخت انگلیس دست پیدا کند. این در حالی بود که عملکرد مردان فن‌خال در نیمه نخست عملکرد بسیار ضعیفی داشتند و مقابل شاگردان هری ردنپ نتوانستند به بازی خود ریتم بدهند.

فن‌خال در خصوص تغییراتی که در ترکیب تیمش به وجود آورد از جمله، به میدان فرستادن جیمز ویلسون (زننده گل دوم بازی) و همچنین مروان فلینی، به شبکه تلویزیونی منچستریونایتد گفت: فکر می‌کنم که سرعت همیشه فاکتور مهمی برای بازی ماست و به همین دلیل همیشه سعی داریم که از آنخل دی‌ماریا به عنوان یک مهاجم استفاده کنیم. زمانی که من ساختار تیم را تغییر دادم، می‌خواستم که سرعت و شتاب حرکات‌مان در خط حمله هم بیشتر شود و به همین دلیل بود که آن تغییرات را اعمال کردم. من می‌دانم که تغییر در حملات ریسک فراوانی به همراه دارد اما ما بازی را ۲ بر صفر بردیم و فکر می‌کنم که لایق این پیروزی بودیم.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ در ادامه عملکرد مدافعانش از جمله مارکوس روخو و آنتونیو والنسیا را هم ستود و تصریح کرد: نظم دفاعی تیم از همان ابتدا خوب بوده است. تنها در یک بازی برابر لسترسیتی ما خوب کار نکرده‌ایم (من‌یونایتد بازی را در خانه حریف خود ۵ بر ۳ باخت) و پنج گل خوردیم و آن بازی میانگین گل‌های خورده ما را در هر بازی افزایش داد (۲۱ گل خورده در ۲۲ بازی). با این حال من فکر می‌کنم که نظم دفاعی بسیار خوبی داریم و از این بابت مشکلی نیست.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.