یک رسانه اسپانیایی مدعی شده که پیوستن ستاره پیشین پاری‌سن‌ژرمن به رئال مادرید، می‌تواند بر رختکن کهکشانی‌ها تاثیر منفی بگذارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اوایل ماه ژوئن بود که باشگاه رئال مادرید به صورت رسمی از عقد قرارداد با کیلیان امباپه ستاره فرانسوی فصل گذشته تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن خبر داد؛ خبری که اگرچه باعث شادی بسیاری از هواداران شد اما ظاهراً در رختکن خود رئالی‌ها برای بعضی از بازیکنان این تیم اتفاقات نه چندان خوشایندی را رقم زده است.

طبق گزارش سایت UOL؛ ورود امباپه به سانتیاگو برنابئو و جایگاه از پیش تثبیت شده او در ترکیب اصلی، نگرانی دو بازیکن جوان برزیلی رئالی‌ها، وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس را بابت از دست دادن جای خود در ترکیب اصلی کهکشانی‌ها به همراه داشته است. گویا در میان این دو بازیکن هم رودریگو آن بازیکنی است که بیشتر نگران نیمکت‌نشین شدن است، چرا که اگر کارلو آنچلوتی تصمیم به تغییر سیستم تیمش به ۳-۳-۴ نگیرد، او جای خود را در ترکیب اصلی از دست خواهد داد.

در همین حال گمان می‌رود که اظهارات اخیر امباپه مبنی بر اینکه قهرمانی در یورو ۲۰۲۴ سخت‌تر از جام جهانی است، به زوج برزیلی برخورده است و آنها این صحبت‌های ستاره فرانسوی را تحقیر‌آمیز دانسته‌اند.

ورود امباپه به رئال مادرید با وجود تهدید شدن جایگاه برخی از بازیکنان فعلی در نهایت به سود باشگاه است. به هر حال او یکی از بهترین بازیکنان دنیاست و سوای قابلیت‌های فنی که به تیم اضافه می‌کند، به میزان قابل توجهی به درآمدهای باشگاه از محل فروش پیراهن اضافه خواهد کرد. در این بین اما سخت‌ترین مسئولیت بر عهده آنچلوتی خواهد بود تا مطمئن شود که جنگ داخلی احتمالی در رختکن از کنترل خارج نشود.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.