مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: برای آماده شدن ورزشگاه تختی به منظور میزبانی از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، باید اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه به آن اختصاص داده شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بازسازی ورزشگاه آزادی که شامل چمن، قسمت‌های میکسدزون، وی آی پی، سی آی پی و ... خواهد بود تا شهریور ماه به طول می‌انجامد. در صورتی که بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر از اواسط یا اواخر مرداد آغاز شود، پرسپولیس و استقلال برای میزبانی در چند بازی ابتدایی لیگ دچار چالش خواهند شد.

با این شرایط، ورزشگاه تختی تنها ورزشگاه در تهران خواهد بود که استقلال و پرسپولیس می‌توانند به هیئت فوتبال استان و اداره‌کل ورزش درخواست برگزاری بازی‌های خانگی در آن را بدهند، این در حالی است که علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان پایتخت، در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم(اینجا بخوانید) گفته بود: شکل ظاهری پیست دور چمن مناسب نیست و ۱۰، ۱۲ میلیارد پول می‌خواهد. خواهش می‌کنم موافقت‌نامه‌ها و اعتباراتی که صورت گرفته است، هرچه زودتر تخصیص پیدا کند تا ما زودتر بتوانیم مناقصه پیست تارتان را هم برگزار کنیم. هرگز اجازه نمی‌دهم که با شکل کنونی بازی در ورزشگاه تختی انجام شود، چمن مناسب است، ولی تارتان شرایط خوبی ندارد.

البته جوادی چندین بار دیگر نیز این موضوع را بیان کرده بود، اما ظاهراً هنوز هیچ اعتباری تخصیص داده نشده است.

جوادی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، پیرامون چالش سرخابی‌های پایتخت برای دیدارهای هفته‌های ابتدایی لیگ برتر در تهران و در مورد آخرین وضعیت ورزشگاه تختی اظهار داشت: ورزشگاه تختی آماده شده است، اما هیچ پولی نیامده و نمی‌توانیم با شرایط فعلی آن را آماده مسابقات لیگ برتر کنیم. این ورزشگاه هنوز پیست تارتارن و گیت ندارد و هر کدام از اینها نیازمند اعتبار است. ما تا امروز هم به‌صورت اعتباری و با هر طریقی که بود، کار را جلو برده‌ایم، اما باید اعتبار تخصیص داده شود.

وی ادامه داد: پیست تارتان ۲۰ روزه و گیت‌ها نیز ۱۰ روزه آماده می‌شوند، البته به شرط آنکه پول باشد. سازمان برنامه و بودجه باید اعتبار لازم را اختصاص بدهد. سایر بخش‌ها از جمله چمن، سیستم صوت و ... و در واقع آن پکیج موردنیاز برای برگزاری فوتبال آماده است، اما سایر بخش‌ها نیز باید آماده شوند تا میزبانی صورت بگیرد. درست است که پیست تارتان ارتباطی با مسابقه فوتبال ندارد، اما در تصاویر تأثیرگذار است و نمی‌خواهیم که شرایط بدی ایجاد شود.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.