مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس، اقدام سنگربان این تیم برای فسخ قراردادش را شوکه‌کننده توصیف کرد.

رضا نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره جدایی اوسمار لوس ویرا از پرسپولیس گفت: او در اواسط فصل هدایت تیم را برعهده گرفت و عملکرد خوبی هم داشت و فکر می‌کنم جدایی از پرسپولیس یک تصمیم حرفه‌ای از سوی این مربی بود. به هر حال مربیان خارجی مثل مربیان ایرانی متعصب نیستند و اوسمار هم از قهرمانی پرسپولیس به بهترین شکل استفاده کرد و بدون شک در آینده‌ای نزدیک تیم جدیدش را انتخاب خواهد کرد و مشخص خواهد شد که او پیشنهاد بهتری داشته است.

نورمحمدی در واکنش به اینکه برخی معتقدند باشگاه پرسپولیس باید قرارداد اوسمار را قبل از پایان لیگ تمدید می‌کرد، یادآور شد: باشگاه نمی‌توانست چنین ریسکی انجام دهد، چون اگر پرسپولیس قهرمان نمی‌شد شاید هواداران نظر دیگری در مورد اوسمار داشتند. الان باشگاه نباید فرصت را از دست بدهد و مهم این است که هرچه زودتر یک سرمربی خوب و کارنامه‌دار انتخاب شود تا پرسپولیس کارش را پیش ببرد. مدیران پرسپولیس نباید در انتخاب سرمربی اشتباه کنند و همه ما می‌دانیم که هواداران در این زمینه توقعات زیادی دارند و می‌خواهند فردی روی نیمکت پرسپولیس بنشیند که فقط به قهرمانی فکر کند و کارنامه خوبی داشته باشد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس همچنین تصریح کرد: مهمترین موضوع تمدید قرارداد بازیکنان است. خیلی‌ها تصور می‌کردند با آمدن اسپانسر همه چیز گل و بلبل می‌شود، ولی فعلاً اتفاقی نیفتاده است. همه باید به پرسپولیس کمک کنند تا این تیم با بهترین وضعیت به لیگ قهرمانان آسیا برود. همین بازیکنان در دو فصل گذشته کارهای بزرگی انجام دادند و باشگاه باید آنها را حفظ کند.

نورمحمدی در مورد فسخ یکطرفه قرارداد علیرضا بیرانوند، خاطر نشان کرد: من این موضوع را از طریق گفته شما متوجه شدم و باید بگویم حرکت بیرانوند شوکه‌کننده بود. ظاهراً باشگاه مطالبات او را پرداخت کرده و نمی‌دانم چرا این اتفاق رخ داده است. البته گاهی اوقات هم مدیر برنامه‌ها یا وکیل بازیکنان دست به چنین اقداماتی می‌زنند و شاید بازیکن هم چندان در این مسائل دخیل نباشد. ما باید صحبت‌های بیرانوند را هم بشنویم و یکطرفه به قاضی نرویم. شاید قول و قرارهایی بین او و باشگاه بوده که ما خبر نداریم. امیدوارم این مسئله ختم به خیر شود.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.