کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی سابق استقلال گفت: کیروش سیاست‌های خاص خودش را دارد و همه باید به آن احترام بگذاریم.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز مظلومی در خصوص شرایط این روزهای تیم ملی گفت: خوشبختانه تیم در آمادگی کامل به سر می برد و همه بازیکنان با یکدیگر هم قسم هستند تا بتوانند پس از سالها، تیم ملی را به قهرمانی در جام ملت های آسیا برسانند.

مظلومی تصریح کرد: همه تیم های حاضر در جام ملت ها، انگیزه بالایی برای قهرمانی دارند اما شاید کشورهایی چون ژاپن، کره، استرالیا، عربستان و ایران با دیگر تیم ها متفاوت هستند و مطمئنم تیم ملی کشورمان می تواند به قهرمانی در جام ملت های آسیا دست پیدا کند.

سرمربی سابق تیم استقلال در پاسخ به این پرسش که پدیده ایرانی در جام ملت های آسیا که خواهد بود؟ گفت: همه بازیکنان ایرانی پدیده هستند و مطمئن باشید نمایش قابل قبولی از خود ارائه می کنند.

مظلومی در خصوص شرایط این روزهای استقلال اظهار داشت: از فردا تمرینات این تیم آغاز خواهد شد و مدیریت تیم هم با توجه به نیاز کادر فنی به دنبال جذب بازیکن است. همه چیز در آرامش کامل صورت می گیرد و مطمئن باشید در نیم فصل دوم استقلال موفق خواهد بود.

وی در خصوص اضافه شدن فرهاد مجیدی به کادر فنی، خاطرنشان کرد: مجیدی یکی از بازیکنان خوشنام و محبوب هواداران است. او کلاس های مربی گری رفته و امیدوارم بتواند در کارش موفق باشد.

سرمربی سابق تیم استقلال در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا مجیدی با هماهنگی کمیته فنی به کادر فنی اضافه شده است، تصریح کرد: مطمئناً همین طور است. کادر فنی نیاز به یک مربی داخلی داشت که تصمیم گرفته شد مجیدی به کادر فنی اضافه شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۹ )