سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به سخت بودن کار این تیم در جام ملت های آسیا گفت: قهرمان شدن در این مسابقات برای آنهایی که در خانه نشسته اند کار آسانی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به امارات، کارلوس کی روش در حاشیه تمرین امروز پنجشنبه تیم ملی ایران در واکنش به مشکلاتی که برای تیم ملی بوجود آمده است گفت: دیگر مهم نیست و تنها به هواپیمای خودمان فکر می کنیم که تیک آف کرده است.

وی ادامه داد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و تمام تمرکزمان را تنها برای بازی با یمن گذاشته ایم. مسابقات طولانی و مسیر طولانی در پیش داریم. می خواهیم بیشترین بازی را در این تورنمنت داشته باشیم.

کارلوس کی روش ادامه داد: شروع بازیها چندان اهمیتی ندارد وتنها پایان بازیها مهم است که خوب باشد. باید قدم اول را محکم برداریم. نمی توانم بدون برداشته قدم به قله برسیم. می خواهیم با سختکوشی خودمان به خواسته هایمان برسیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد قهرمانی در این مسابقات که از سوی برخی افراد عنوان می شود اظهار داشت: مطمئنا برای اشخاصی که در خانه در ایران نشسته اند کار ساده ای است اما برای ما باید بگوییم فقط باید تمرکزمان روی دیدار نخست باشد. ایران درچند سال گذشته اعتبار پیدا کرده اما دلیل نمی شود حتما جام بگیریم. برای گرفتن جام حتما باید خوب بازی کنیم.

وی ادامه داد: در جام جهانی روسیه دیدم پنج تیم نخست نتوانستند به فینال برسند اما بقیه تلاش کردند که به فینال برسند.

کی‌روش درباره دعوت از علی دایی و مهدی مهدوی کیا و حضور آنها در امارات افزود: الان زمانی است که همه باید متحد کنار هم باشیم. اینجا هیچ رنگ و باشگاهی نداریم و صحبت فقط از تیم ملی است. علی دایی همیشه هوادار اول تیم ملی بوده و با پیراهن شماره یک پیش ماست. امیدوارم کریم باقری، جلال حسینی ، علی کریمی، فرهاد مجیدی، جواد نکونام و ... با پیراهن شماره ۱۲ کنار تیم ملی خواهند بود و به تیم ملی کمک خواهند کرد. تنها کاری که امیدوارم رخ ندهد این است که بزرگانی که اسم بردم باید یا روی نیمکت بنشینند یا با رسانه ها بازی کنند چون احتمال برنده شدن آنها مقابل ما زیاد است و من هم این اجازه را نمی دهم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۳ )