سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: مطمئنا می‌خواهیم با بهترین فوتبال ممکن بهترین نتیجه را مقابل کره کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، کارلوس کی‌روش در گفت‌و‌گویی اظهار داشت: همه چیز خداراشکر به صورت پیوسته و رو به جلو پیش می‌رود وآمادگی بازیکنان را آنالیز می‌کنیم. سعی می‌کنیم عملکرد کره‌ جنوبی را هم به صورت ریز بررسی کنیم چون مربی خود را تعویض کرده‌اند و برای بازی با ایران ایده‌های جدیدی خواهند داشت. بسیار مثبت و جدی خودمان را آماده رویارویی با کره می‌کنیم. مطمئنا می‌خواهیم با بهترین فوتبال ممکن بهترین نتیجه را مقابل کره کسب کنیم.

وی درباره احتمال دعوت از نفرات جدید گفت: همیشه این امکان وجود دارد. ولی باید در نظر گرفت که اکثریت تیم ملی تمرینات زیادی را در کنار هم در تیم ملی داشته‌اند. باید تصمیماتی بگیریم که تداوم داشته باشد و از بازیکنانی استفاده کنیم که تجربه بین المللی زیادی دارند.

کی‌روش درباره اینکه برای لژیونرها چه برنامه‌ای دارد، گفت: منطقی نیست لژیونرها به ایران بیایند و دوباره به کره بروند و مستقیم در کره‌ به تیم ملی ملحق می‌شوند. احتمالا ۲۳ یا ۲۴ بازیکن در این سفر ما را همراهی می‌‌کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره رقیب بعدی تیم ملی در دیدارهای تدارکاتی گفت: روی ۲ گزینه در حال حاضر سخت کار می‌کنیم. بازی با روسیه قطعی شده و روی گزینه دوم کار می‌کنیم. مذاکرات خوبی را سفت و سخت انجام می‌دهیم تا اتفاقات خوبی بیفتد. در خصوص دیدار با لهستان اصلا هیچ بحثی از ابتدا مطرح نبوده است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۰ )