سرمربی تیم استقلال گفت: برای حضوری موفق در رقابتهای لیگ برتر یک برنامه ۴۵ روزه طراحی شده است که در صورت فراهم نشدن اردوی برون مرزی ترجیح می دهیم این اردو در یکی از شهرستانها تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان که در پایان تمرین عصر امروز این تیم سخن می گفت افزود: از امروز دوره اصلی اصلی تمرینات را در ۲ نوبت انجام دادیم و در ۳ روز ۵ نوبت تمرین می‌کنیم. یک برنامه ۴۲ روزه داریم و تلاش می‌کنیم که محل تمرین‌مان و اردوی ما کشورهای با ارتفاع بالا باشد و اگر یک درصد احساس کنیم که شرایط با تمرینات ما سازگار نیست اردو را در شهرهای داخلی برگزار می‌کنیم.

وی در خصوص جذب آرش افشین گفت:افشین را امروز جذب کردیم. به‌نظرم او یک خرید خوب برای ماست. به چند دلیل این حرف را می‌زنم. یکی از دلایل این است که آرش انگیزه دارد و می‌خواهد خودش را ثابت کند و برای پیشرفت کردن هم بستر برای او فراهم است.

سرمربی استقلال با دعوت هواداران به صبوری اظهار داشت: بازیکنان با تجربه خوبی جذب کردیم که جا دارد از مسئول نقل و انتقالات‌مان تشکر کنم. امسال همه استقلالی ها کار سختی دارند برای اینکه در لیست ۱۸ نفره قرار بگیرند و قرار گرفتن در لیست یازده نفره هم مانند تیم ملی سخت و دشوار است. یکی دو نفر هم مدنظر ما است و به نظرم استقلال جای بهترین‌ها است و بهترین بازیکنان باید در این تیم حضور پیدا کنند.

منصوریان به جذب مدافع خارجی هم اشاره کرد و افزود: یک دفاع برزیلی که شاغل در سری B است به ما اضافه می‌شود. ما خط دفاعی خود را می‌خواهیم محکم ببندیم همان طور که میانه زمین را محکم بسته‌ایم. با حضور این بازیکن به همراه مگویان، کنعانی‌زادگان، مجید حسینی و حاج محمدی در خط دفاع قدرتمند خواهیم شد.

وی در مورد غیبت بازیکنانی چون کنعانی زادگان، حیدری و کاوه رضایی در تمرینات گفت: تمام بازیکنانی که در تمرین می‌بینید یا نمی‌بینید با من هماهنگ هستند از گوشه و کنار می‌بینم و می‌شنونم که همه سکوت ما در مورد تیم ملی را نوعی انعطلاف می‌دانند در حالی که هیچ رنگی چه آبی و چه قرمز مقدس‌تر از پرچم ۳ رنگ ایران نیست. هنگامی که در بوسان کره را شکست دادیم، احساس غرور کردم که آن غرور را با هیچ چیزی نمی‌شد عوض کرد.

سرمربی استقلال به وضعیت علیرضا رمضانی هم اشاره کرد و گفت: با این بازیکن جلسه‌ای داشتم. او کمی از اتفاقات دو سال اخیر استقلال ناراحت بود ولی ما لیست فشرده‌ای داریم به همین دلیل دست باشگاه و این بازیکن را باز گذاشته‌ام تا به مدت دو سال با ما قراردادش را تمدید کند و به یک تیم به صورت قرضی منتقل شود. ما بازیکن جوان و خوب‌مان را از دست نمی‌دهیم.

منصوریان در پایان در خصوص اردوی خارجی این تیم هم گفت: اردوی ترکیه لغو نشده اما مهم‌ترین مسئله برای ما سلامتی بازیکنان است. ما تصمیم داریم اردو را در کشورهای شمالی برگزار کنیم ولی اگر احساس کنیم شرایط در آنجا فراهم نیست سعی می‌کنیم منابع مالی‌مان را در کشور خودمان فراهم کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۹ )