سرمربی نفت تهران که مدتی دستیار کارلوس کروش بود، از این مربی دفاع کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا منصوریان سرمربی نفت تهران در مصاحبه‌ای كه با خبرآنلاین داشت به دفاع از سرمربی تیم ملی پرداخته است. منصوریان البته دیگر هیچ منافعی در تیم ملی ندارد اما او كه در كنار كروش كار كرده، می‌داند كه این مربی چه خدماتی به فوتبال ایرا انجام داده است. جالب است كه هواداران كروش هم در كامنت‌های مصاحبه منصوریان، از او تشكر كرده اند. یكی از كاربران نوشته است: «خدا امواتتو بیامرزه. اینا رو به محمد مایلی كهن و همه منتقدانش هم بگو که هیچی سر در نمیارن. به خدا تیم داره با اعتماد به نفس بازی می کنه . دارای پرستیژ و شخصیت شده ، می گفتین جوانگرایی نمی کنه این هم جوانگرایی ، مهدی ترابی ، پورقاز و..... ، آخه چرا دارین چوب لای چرخ می ذارین چرا ؟ بابا برین مطالعه کنین با کی دارین چنین برخوردی می کنین . دیدین ولاسکو رفت به چه در دسری افتادین. حسادتا رو بزارین کنار . تو مملکتی که مدیر وجود نداره یا کم وجود نداره به نظر شما یه مربی درجه ممتاز بین المللی باید چیکار کنه. خودش باید مدیریت کنه . برین کتاب جدید فرگوسن رو بخونین ببینین در مورد کروش چی گفته . چرا ما اینجوری شدیم در هر زمینه ای خود برتر ستیز شدیم.»

كاربر دیگری نوشته است: «واقعا حیفه کروش بره. الان تیم ایران با نسل جدید یه فوتبال روان و منظم رو داره پیاده می کنه که جلوی ژاپن این نوع بازی محسوس بود. مربیانی در سطح کروش و مثال های دیگه گواردیولا مورینیو و غیره بازیکن ساز نیستن بازیکن سازی تو فوتبال پایه باید شکل بگیره. این مربی ها از ابزار بهترین نتیجه رو می گیرن. الان یه مربی درجه دو هم بیاد باز هم نمیتونه از این بازیکنان نتیجه بگیره. کروش مربی تراز اولیه که در زمان رکود و خلا ستاره تونست تیم رو منسجم کنه به جام جهانی ببره. ولی نتیجه سرمایه گذاری کروش تو این چهار سال بازده خودش رو نشون میده ما به جای حمایت دائما تشویش به تیم ملی مون تزریق می کنیم اون وقت مدعی دلسوزی هستیم حتی دلسوز هم باشیم. اگه ناآگاه باشیم خودمون رو زمین میزنیم.»

كاربری هم نوشته: «همیشه از کروش حمایت کردم و حمایت می کنم. چه حالا چه چند سال دیگه که توی فوتبال ما باشه یا نباشه . ممنونم از علیرضا منصوریان که با روشنگری خیلی چیزا رو مشخص کرد . واقعا باید از خودمون خجالت بکشیم که از کسی که توی مملکتمون کار خیر انجام داده اما نگفته، به پول دوستی و غیره متهمش می کنیم.»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۳ )