سرمربی رئال مادرید معتقد است کسب پیروزی برابر بارسلونا تنها با تهاجمی بازی کردن امکان‌پذیر است.

به گزارش ایسنا، در هفته دوازدهم لالیگا فردا شب (شنبه) تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از ساعت ۲۰:۴۵ به وقت تهران به مصاف هم می‌روند.

رافائل بنیتس درباره این بازی گفت: این بازی برای ما مهم است. سه امتیاز این بازی و پیروزی در این دیدار از اهمیت زیادی برخوردار است. شرایط تیمی خوب است. رئال از بازیکنان بزرگی برخوردار است و برای پیروزی مقابل حریفی چون بارسلونا باید حمله کند و گل بزند. این دروغ است که جلسه‌ای با بازیکنانم درباره غلبه بر بارسلونا تشکیل داده‌ام.

سرمربی رئال مادرید درباره وضعیت بازیکنانش گفت: کریم بنزما در فهرست ۱۸ نفره حضور دارد. او با تیم تمرین کرد و فردا تصمیم خواهیم گرفت که بازی خواهد کرد یا نه. سرخیو راموس در قلب دفاع از ارزش زیادی برخوردار است. او کاپیتان تیم است و در این بازی حضور خواهد داشت. در این فصل برای دومین بار است که همه بازیکنانم را در اختیار دارم. این موضوع نکته مثبتی است. این تیم فقط به پیروزی می‌اندیشد و توانایی رشد را دارد. وقتی همه هستند رقابتی شدیدی میان بازیکنان برای حضور در ترکیب اصلی به وجود می‌آید و این موضوع به رشد تیمی کمک می‌کند. دنیلو و دنی کارواخال دو بازیکن بزرگی هستند که به خوبی دفاع می‌کنند و در حمله به تیم کمک می‌کنند.

خامس رودریگس از حضور نداشتن در ترکیب اصلی ناراضی است و هفته گذشته برای کلمبیا ۹۰ دقیقه بازی کرد و پس از بازی گفت: من از آمادگی کاملی برخوردارم و می‌توانم ۹۰ دقیقه بازی کنم. بنیتس در این ارتباط گفت: خوشحالم که او سالم است و از آسیب دیدگی رهایی یافته است. امیدوارم گل‌های زیادی به ثمر برساند. او برای بازی فردا آماده است.

سرمربی رئال مادرید درباره امنیت بازی اظهار کرد: اتفاقی که در فرانسه افتاد همه دنیا را نگران کرده است. باید در برابر این اتفاقات اتحاد و همبستگی داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.