بازیکن پیشین تیم‌های پرسپولیس و استقلال معتقد است با توجه به شرایط این دو تیم، دربی ۱۰۴ جذاب خواهد بود.

فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره برگزاری دربی ۱۰۴ تهران و شرایط سرخابی‌ها در آستانه بازی روز چهارشنبه اظهار داشت: با توجه شرایط پرسپولیس و تغییراتی که این تیم در کادر فنی و بازیکنانش داشته است، من معتقدم سرخپوشان در چند بازی گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند. پرسپولیس در بازی با الاهلی نمایش بسیار خیره‌کننده‌ای داشت و حریف پرستاره‌اش را مقهور قدرت و بازی خود کرده بود و اگر بازیکنان پرسپولیس از موقعیت‌های‌شان بهتر استفاده می‌کردند این تیم نمی‌باخت. من به شخصه فکر می‌کردم پرسپولیس نیاز به زمان بیشتری دارد تا گاریدو و بازیکنان جدید در این تیم جا بیفتند، اما این تیم زودتر از تصور ما به شرایط ایده‌آل رسید.

وی ادامه داد: در طرف مقابل هم استقلال، در کادر فنی تغییری نداشت، اما بازیکنان زیادی به ترکیب این تیم اضافه شدند و با وجود حاشیه‌های زیادی که اطراف این تیم وجود دارد، شاگردان نکونام هم نمایش خوبی مقابل الغرافه داشتند و نتیجه‌ خوبی در شروع لیگ نخبگان آسیا داشتند. استقلال متفاوت از لیگ بازی کرد و خیلی زود به گل رسید و توانست گل‌های بعدی را هم به ثمر برساند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس راجع به نتیجه متفاوت دو تیم استقلال و پرسپولیس پس از بازی‌های آسیایی، در لیگ برتر تصریح کرد: شرایط به گونه‌ای است که کادر فنی دو تیم باید بازیکنان را برای رقابت در لیگ برتر و لیگ نخبگان به لحاظ ذهنی آماده کنند. شرایط برای دو تیم فرق می‌کرد، استقلال مقابل نساجی قرار گرفت که برای شکست آبی‌پوشان و فرار از قعر جدول انگیزه زیادی داشت. آبی‌پوشان هم موقعیت‌های زیادی داشتند، ولی نتوانستند استفاده کنند و کارشان سخت شد. در مقابل اما پرسپولیس با آرامش بیشتری بازی کرد و از شروع بازی قدرت خود را به آلومینیوم دیکته کرد. به نظر من یکی از اتفاقات مثبت بازی پرسپولیس گلزنی علیپور بود که می‌تواند شروع گلزنی‌های او در بازی‌های آینده باشد.

آشوبی در پایان درباره بازی روز چهارشنبه سرخابی‌ها در اراک گفت: با توجه به تغییراتی که استقلال و پرسپولیس داشتند و همینطور بازیکنان خارجی و باکیفیتی که در این دو تیم حضور دارند، پیش‌بینی من این است که یک بازی تهاجمی و جذاب را از دو تیم شاهد باشیم. پرسپولیس در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دارد و گاریدو هم شناخت خیلی خوبی از تیمش پیدا کرده است و می‌خواهد در نخستین دربی خود پیروز باشد. از سوی دیگر هم جواد نکونام بعد از اتفاقات چند روز اخیر دنبال نتیجه‌گیری است و می‌خواهد نخستین بردش در دربی را روی نیمکت استقلال تجربه کند تا فشار را از روی خودش و بازیکنانش بردارد. مطمئناً دربی جذابی را شاهد خواهیم بود.

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.