دروازه‌بان رئال مادرید در پی مصدومیت دروازه‌بان بارسلونا پیامی منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بارسلونا در حالی شب گذشته (یکشنبه) در چارچوب هفته ششم لالیگای اسپانیا با نتیجه ۵ بر یک میزبانش ویارئال را در هم کوبید که این بازی تحت‌الشعاع مصدومیت مارک آندره تِراشتگن قرار گرفت. دروازه‌بان آلمانی بارسا در دقیقه ۴۵ برای مهار توپ به هوا برخاست اما با توجه به فرود بدی که داشت، زانویش دچار آسیب‌دیدگی و همین باعث شد تا در دقیقه ۳+۴۵ با برانکارد از زمین خارج شود و جای خود را به اینیاکی پنیا بدهد. تِراشتگن بلافاصله به بیمارستانی در کاستیون منتقل شد و طبق گزارش‌ رسانه‌های اسپانیایی آزمایش‌های اولیه نشان داده که او دچار پارگی کامل از ناحیه تاندون پاتلا (تاندو زانو در عضلات چهارسر) شده و حدود ۸ ما دور از میادین خواهد بود.

داوید باراستگیو پزشکی که در سال ۲۰۲۰ تِراشتگن را مورد عمل جراحی قرار داده بود، درباره مصدومیت جدید این دروازه‌بان آلمانی گفت: اولین جراحی که ما روی مارک آندره انجام دادیم، ربطی به این جراحی نداشت؛ این جراحی بسیار جدی‌تر است. مدت زمان دوری او از میادین بستگی زیادی به نحوه ریکاوی او دارد اما ۸ ماه یا بیشتر می‌تواند خانه‌نشین باشد.

تیبو کورتوا دروازه‌بان بلژیکی رئال مادرید که خود در مقطع آغازین فصل گذشته دچار پارگی رباط صلیبی شد و تنها به چند بازی پایانی فصل رسید، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «توئیتر» نوشت: «به خاطر مصدومیت تِراشتگن متأسفم. دیدن اینکه تو زمین را به این شکل ترک کردی، واقعاً دردناک بود. امیدوارم بتوانی به زودی بهبود پیدا کنی و دوباره تو را در درون دروازه ببینیم».

پدری هم‌تیمی تِراشتگن هم در حساب کاربری رسمی‌اش در اینستاگرام نوشت: «این پیروزی و تمام پیروزی‌هایی که در هفته‌های آینده به دست خواهیم آورد، متعلق به تو است، کاپیتان! فورسا مارک. همیشه با هم».

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.