سرمربی تیم فوتبال اینتر به ضعیف‌تر بودن عملکرد نراتزوری در اولین دربی دلامادونینای فصل اذعان کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیمونه اینزاگی سرمربی تیم فوتبال اینتر پس از باخت ۲ بر یک شب گذشته (یکشنبه) شاگردانش برابر میلان در هفته پنجم سری A ایتالیا که اولین شکست آنها در فصل جدید بود، حریف را شایسته پیروزی دانست و به بازی ضعیف تیمش اذعان داشت. این در حالی است «شیطان پیاچنزا» با اشتباهات وحشتناک خود چه در اتخاذ تاتکتیک تیمی و چه تعویض‌های نامناسب، دلیل اصلی شکست نراتزوری بود.

اینزاگی درباره این بازی به شبکه DAZN گفت: قطعاً میلان تیم بسیار خوبی است. آنها بهتر از ما بودند و شایسته کسب پیروزی. رویکرد ما غلط بود و کار تیمی‌مان به اندازه کافی خوب نبود. چنین عملکردی از ما بعید بود. در هیچ‌یک از دو نیمه، بازی را خوب شروع نکردیم. سعی کردم یک‌سری چیزها را تغییر دهم اما در نهایت کمکی نکرد. بازی‌مان انسجام نداشت و فضاهای خالی بین بازیکنان‌مان به حریف اجازه داد با پاس‌های عمقی خودش را به دروازه ما برساند. بعد از زدن گل مساوی، ۲۰ دقیقه‌ای خوب بودیم و چند موقعیت گلزنی هم ایجاد کردیم اما در نیمه دوم دوباره همان رویکرد غلط نیمه اول را تکرار کردیم و این در شکست‌مان تأثیرگذار بود.

سرمربی اینتر در پاسخ به این سؤال که آیا تحلیل رفتن انرژی مردانش به سبب نبرد سخت هفته گذشته برابر منچسترسیتی دلیل نمایش ضعیف آنها برابر میلان بوده است، اظهار داشت: به نظرم ما به اندازه کافی تند و تیز نبودیم، چون انتخاب‌های‌مان اشتباه بودند، چه وقتی صاحب توپ بودیم چه بدون آن و هر دو گلی که خوردیم هم این موضوع را به وضوح نشان می‌دهد. میلان در همان چند دقیقه اول مسابقه دو موقعیت مسلم گلزنی داشت. کاری که باید انجام دهیم این است که بیشتر تلاش کنیم. من مسئولیت این شکست را به عنوان سرمربی می‌پذیرم. درک می‌کنم که این یک دربی بود اما واقعیت این است که در این بازی هرگز ما مثل یک تیم بازی نکردیم که البته در سه سال گذشته به ندرت چنین اتفاقی افتاده بود. ما تا الان بیش از اندازه در سری A امتیاز از دست داده‌ایم و این ناراحت کننده است. این باخت ما را مجبور خواهد کرد که نگاهی به خودمان بیندازیم و بفهمیم که کجای کارمان اشتباه بوده و می‌توانستیم بهتر باشیم.

شکست اینتر باعث سقوط دو پله‌ای این تیم از رده چهارم به ششم شد.

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.