ستاره فصل گذشته تیم فوتبال پی‌اس‌وی آیندهوون به شیوه‌ای غیرمستقیم به بی‌میلی خود از پیوستن به رئال مادرید اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یکی از شایعات روزهای اخیر بازار نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا، احتمال دست به کار شدن باشگاه رئال مادرید برای جذب جوئی فیرمان هافبک تیم پی‌اس‌وی آیندهوون قهرمان فصل گذشته اردویژه هلند بوده است. فیرمان جزو مهره‌های تأثیرگذار آیندهوون بود و با توجه به جدایی تونی کروس از رئالی‌ها، بازیکن هلندی به‌عنوان جانشینی مناسب برای ستاره آلمانی قلمداد می‌شود. این در حالیست که رئالی‌ها برای فصل آینده دو خرید مهم، کیلیان امباپه و اندریک فلیپه انجام داده‌اند. فیرمان اما طوری به شایعه رفتنش به رئال مادرید واکنش نشان داد که به نظر می‌رسد خیلی از این اتفاق استقبال نمی‌کند.

او به نشریه تلگراف هلند گفت: من از شنیدن این داستان‌ها احساس خوبی پیدا نمی‌کنم، چون همگی دروغ هستند. در آنها مطلقاً هیچ حقیقی وجود ندارد. اگر قرار باشد پی‌اس‌وی را ترک کنم، برای پیوستن به تیمی خواهد بود که دوست داشته باشد مالکانه بازی کند. من بازیکنی نیستم که رضایت بدهد عقب بنشیند و در تمام طول بازی دنبال توپ بدود.

فیرمان در حال حاضر در اردوی تیم ملی هلند در یورو ۲۰۲۴ حضور دارد و با توجه به مصدومیت فرنکی دیونگ، انتظار می‌رود که در ترکیب اصلی لاله‌ها قرار بگیرد.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.