سرمربی تیم فوتبال ملوان مسئولیت افت فنی تیمش و نتایج هفته‌های اخیر سپیدپوشان خزر را بر عهده گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی ملوان مقابل مس رفسنجان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر، اظهار داشت: باید به نوبه خودم به خاطر اتفاقی که برای ریاست محترم و هیئت همراه‌شان افتاد، تسلیت بگویم و با خانواده داغدار این عزیزان، ابراز همدردی کنیم. امیدوارم خداوند به بازماندگان آنها صبر بدهد.

وی افزود: شاید بازی فردا برای دو تیم خیلی اهمیت نداشته باشد؛ ولی از نظر شخص من و کادر فنی، این بازی خیلی مهم است. به خاطر حفظ شخصیت مهمی و دل هواداران. ما از روز اول یک قولی به هواداران دادیم اینکه تا آخرین روزی که هستیم با تمام وجودمان برای نام تیم بزرگ ملوان بجنگیم. بنابراین فردا هم مثل روز اول با تمام وجود وارد مسابقه می‌شویم. امیدوارم روز خوب ما باشد و بعد از چند هفته بتوانیم دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان درباره علت افنی فنی ملوان و نتایج کسب شده در هفته‌های اخیر، گفت: از شما می‌خواهم بررسی و موشکافی را برای آخرین بازی بگذاریم. ما الان روزی بازی‌هایمان تمرکز کنیم. ولی علت افت هر تیمی سرمربی آن تیم است. من این افت ملوان را به گردن می‌گیرم. از روز اول هم گفتم نتایج ضعیف به من برمی‌گردد؛ اما در بردها همه شاد و سهیم باشند و تمامی نتایج بد برای خود من است. حالا ان‌شاءالله بماند برای آخرین بازی که مفصل صحبت کنیم.

تارتار راجع‌به انتخاب ترکیب و تاثیر مصدومیت‌ها روی چینش بازیکنان ملوان، عنوان کرد: فکر می‌کنم برای اکثر تیم‌ها مصدومیت باشد ولی متاسفانه برای تیم ما خیلی بد بوده است. در هفته‌های اخیر با توجه به فشردگی مسابقات ما ۷ تا ۸ بازیکن مصدوم داریم. بعضی مواقع در فضای می‌بینیم که مردم ناراحت هستند که چرا فلان بازیکن از اول بازی در زمین حضور نداشته است یا می‌پرسند چرا این بوده، آن نبوده است؟ ما که نمی‌‍توانیم همه چیز تیم خودمان را در رسانه‌ها بگوییم. به هر حال ما با یک تیم دیگر بازی داریم و باید خودمان را مخفی نگه داریم. بنابراین این مسائل را به ما بسپارند. ما با توجه بر اساس شرایط‌مان و با توجه به مصدومانی که داریم و تمریناتی که در طول هفته انجام می‌دهیم، سعی می‌کنیم بهترین ترکیب را برای بازی آماده کنیم.

وی ادامه داد: خیلی از بازیکنان تعویضی ما با آمپول و مُسکن بازی می‌کنند. من از بازیکنانی که با درد بازی می‌کنند باید تشکر کنم. واقعاً‌ آنها فداکاری انجام می‌دهند. واقعاً ما الان برای قهرمانی نمی‌جنگیم و شانس کمی برای کسب سهمیه لیگ نخبگان آسیا داریم. ولی به خاطر شخصیت تیمی ما با درد بازی می‌کنند. من از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان واقعیت این است که بین تیم پنجم و چهاردهم خیلی اختلافی نیست. نه از نظر پاداشی فدراسیون چیزی می‌دهد، نه آن تیم سقوط می‌کند. به هر حال تیم چهاردهم و پنجم فرق ندارند. مهم این است که ما به خاطر شخصیت تیمی که به دست آوردیم و هواداران‌مان که دوست دارند در بازی‌ها برنده باشند، می‌جنگیم. هواداران ما باید صبور باشند. این روزها را به خاطر روزهای خوب‌مان تحمل کنند. ما روز خوب کم نداشتیم. همه تیم‌ها دچار این بحران شدند. من همه مسئولیت را به گردن گرفتم. بدانند که مقصر اصلی نتایج هفته‌های اخیر خود من هستم. ولی در حال تلاش هستیم. این بحران نه فقط در کشور ما، برای همه تیم‌های دنیا پیش می‌آید. مشغول جنگیدن، تمرین کردن و سعی برای مرتفع‌کردن مشکلات هستیم.امیدواریم مصدومان ما برسند و الان برای بازی فردا محروم داریم. طبق قولی که دادیم تا روز آخر می‌جنگیم و به قول‌مان عمل می‌کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )