علی فتح الله زاده پس از استعفا از مدیرعاملی باشگاه استقلال از وزیر ورزش و جوانان خواست مدیر بعدی را به سرعت معرفی کند!

به گزارش خبرنگار مهر، علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال امروز با انتشار پیامی از سمت خود استعفا کرد.

در بخشی از پیام فتح الله زاده خطاب به حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان که با شعر «من آن گلبرگ مغرورم که می میرم زبی‌آبی / ‏‬ ولی با خفت و خاری پی شبنم نمی‌گردم» آغاز شده، آمده است:

«همانگونه که مستحضرید این جانب به دلیل عشق و علاقمندی به تیم محبوبم و به عشق هواداران فهیم و قدرشناس استقلال در شرایط بحرانی قبول مسئولیت کردم. متاسفانه به دلیل کتمان حقایق که توسط مدیریت محترم سازمان خصوصی سازی نیز تایید شد با بدهی‌های غیرقابل باور و کمرشکن روبرو شدیم لذا از همان ابتدا در یک برنامه تلویزیونی عنوان کردم که به تنهایی قادر به پرداخت این حجم از بدهی‌ها نیستم.

متاسفانه در این میدان تنها ماندم و چاره‌ای جز ادامه مقطعی نداشتم تا حداقل تیم دچار سیر نزولی نشود و جایگاه تیم در لیگ حفظ شود.

وقتی برای نظر و درخواست سی میلیون هوادار مظلوم استقلال اعتنایی نیست برای چه باید بمانم و با چه انگیزه‌ای کار کنم؟! با اجازه می‌روم شاید مدیر بعدی خودی باشد و به استقلال مظلوم کمک شود. در این دو ماه مسئولی نماند که پیشش نروم ولی دریغ از کمکی که منتج به نتیجه شود. بعضی وقت‌ها با رفتن می‌توان کمک کرد.

جناب آقای دکتر! یک ساعت دیرتر برای استقلال خسران بار خواهد بود. لطفاً همین امروز مدیر جدید را معرفی کنید. در پایان ضمن عذرخواهی از هوادارن فهیم استقلال و تشکر ویژه از حضرتعالی بدین وسیله رخصت می‌طلبم.»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۰ )