رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: تا این لحظه برای برگزاری زمان دربی تغییری نداشته‌ایم و در هفته پیش رو برای حضور تماشاگران تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: تا این لحظه برای برگزاری زمان دربی تغییری نداشته‌ایم و در هفته پیش رو برای حضور تماشاگران تصمیم‌گیری خواهیم کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سؤال که ‌زمان‌بندی مسابقات لیگ تا پایان فصل چگونه خواهد بود، گفت: با توجه به اینکه جام جهانی روبه اتمام است بلافاصله از فردای فینال جام جهانی ما مسابقات لیگ را برگزار می‌کنیم. به خاطر تعطیلی لیگ به دلیل جام جهانی دوباره بین دو نیم‌فصل تعطیلی نداریم و بلافاصله هفته دوازدهم را برگزار می‌کنیم و بعد از آن هفته‌های سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم را داریم، بعد از این هفته پنجره نقل‌وانتقالات باز می‌شود و برای اینکه تیم‌ها بتوانند از بازیکنان جدید‌شان استفاده کنند مسابقات را با یک هفته جام حذفی جلو می‌بریم و بعد از آن بلافاصله هفته شانزدهم را برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: درباره اینکه در روزهای نزدیک به سال نو، پیک ترافیک و هتل و پروازها را داریم، معمولاً مسابقات را تا آن ایام جلو می‌بریم. ۱۰ روز اول فروردین هم ایام فیفادی را داریم که در آن تاریخ لیگ تعطیل است و بعد از آن یا قبل از روز طبیعت و یا بعد از روز طبیعت مجدداً مسابقات را ادامه می‌دهیم تا بتوانیم در نیمه خرداد ماه مسابقات را به سرانجام برسانیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ که با برنامه تلویزیونی «ورزش و مردم» گفت‌وگو می‌کرد، در پاسخ به این سؤال که «تغییری در زمان برگزاری دربی پایتخت صورت نگرفته است؟»، گفت: تغییر تاریخ و ساعت برای دربی نداشتیم و همان ساعت انجام می‌شود، مگر اینکه برنامه جدیدی تعیین شود.

مهدی در واکنش به این موضوع که فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال گفته بود، همه تلاشش را انجام می‌دهد که تماشاگران استقلال به ورزشگاه بیایند، گفت: ما هم می‌خواهیم که تماشاگران به ورزشگاه‌ها بیایند، اما تصمیمات براساس خواسته‌های دستگاه‌های ‌نظارتی گرفته می‌شود و استان‌ها بنا به شرایطی که دارند در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کنند. با توجه به تغییراتی که در شورای تأمین استان تهران داشتیم و بخشی از کادر این شورا تغییر کرده است، فکر می‌کنم روز دوشنبه و یا سه‌شنبه با این عزیزان جلسه برگزار می‌کنیم و برای حضور تماشاگران تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۲ )