کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

وزیر ورزش و جوانان طی پیامی پیروزی‌های متوالی تیم ملی فوتبال و کسب نتایج تاریخی توسط ملی‌پوشان کشورمان در مرحله انتخابی جام جهانی قطر را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، متن پیام تبریک دکتر سیدحمید سجادی به این شرح است:

خداوند را شاکرم که درخشش ملی‌پوشان فوتبال ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی فوتبال قطر ۲۰۲۲، افتخار آفرینی و خشنودی ملت را به همراه داشته است. این بردهای ارزشمند و کسب نتایج مطلوب، تیم ملی فوتبال را در آستانه سریع‌ترین صعود تاریخ فوتبال ایران به جام جهانی قرار داده و موجب غرور و افتخار ورزش کشور شده است.

این موفقیت‌های چشم‌گیر را که در سایه تلاش شبانه روزی فدراسیون فوتبال به دست آمده، به بازیکنان، کادر فنی، مدیران و به جامعه ورزش، خصوصا فوتبال‌دوستان تبریک می‌گویم و امیدوارم تیم ملی فوتبال با تداوم این پیروزی‌ها در بازی‌های آینده، حضور قدرتمندی را در جام جهانی قطر داشته باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۹ )