سرمربی تیم فوتبال گل گهر بعد از باخت این تیم مقابل پرسپولیس گفت: پنالتی ما مقابل پرسپولیس گرفته نشد و انگار این موضوع یکی از قوانین جدید فیفا برای گل گهر است!

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس امروز چهارشنبه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر موفق شد با نتیجه ۳ بر یک تیم گل گهر را شکست بدهد.

امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر در پایان این مسابقه گفت: به پرسپولیس و فوتبال تبریک می گویم. بازی خوبی بود و چهار گل داشت اما حق ما باخت نبود. در شرایطی که بازی ۲ بر یک بود، خوب بازی می‌کردیم. به گفته خیلی‌ها، صحنه خطای ما در این مسابقه، داخل محوطه جریمه پرسپولیس بود. این رفتار با تیم شهرستانی که ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد خوب نبود.

سرمربی گل گهر تاکید کرد: پرسپولیس به جز توپی که به تیرک دروازه ما زد، دو توپ آورد و سه گل زد! ضمن اینکه گل نخست ما روی اشتباه بچگانه دفاع راستمان رقم خورد که مرتکب پنالتی شد.

قلعه نویی از عملکرد داوران لیگ برتر هم انتقاد کرد و گفت: داریم از اشتباهات سهوی داوری اذیت می‌شویم. این فصل بالای ۱۵ امتیاز به خاطر اشتباهات داوری از گل گهر گرفته‌اند. فیفا ۱۰ قانون جدید گذاشته است که انگار یک قانون آن پنالتی نگرفتن برای گل گهر است که در هیچ شرایطی نباید پنالتی گرفت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۱ )