سرمربی سابق تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در سن ۶۵ سالگی جان سپرد.

سرمربی سابق تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در سن ۶۵ سالگی جان سپرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، زلاتکو کرانچار سرمربی سابق تیم ملی کروات که سابقه هدایت تیم‌های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان را هم داشت، امروز (دوشنبه) در سن ۶۵ سالگی، پس از مبارزه‌ای طولانی با یک بیماری مزمن جان سپرد.

طبق گزارش رسانه‌های محلی، کرانچا ۱۰ روز پیش به دلیل نارسایی کبد به بیمارستان زادار در شهر زاگرب منتقل شد اما تلاش پزشکان برای مداوای وی فایده‌ای نداشت و او در نهایت درگذشت.

کرانچار که از ۱۰ سالگی به رشته فوتبال رو آورد و تا سال ۱۹۹۱ برای تیم‌های دیناموزاگرب، راپیدوین و سینت پولتن توپ زد، مربیگری را از همان سالی که کفش‌هایش را آویزان کرده بود، آغاز کرد و پس از هدایت چندین تیم در کرواسی، وارد فوتبال خاور میانه شد و در مدتی که در این منطقه فعالیت داشت یک فصل سرمربی پرسپولیس بود و در دو مقطع هم هدایت سپاهان را برعهده داشت. او همچنین برای یک سال هدایت تیم زیر ۲۳ ساله‌های ایران را برعهده داشت.

او که سابقه هدایت تیم ملی کشورش کرواسی و تیم ملی مونته‌نگرو را هم در کارنامه داشت، سومین مربی پرافتخار باشگاه دیناموزاگرب نیز محسوب می‌شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۶ )