کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم ملی فوتبال لبنان از رفتار سرمربی ایران انتقاد کرد و گفت: حرکت اسکوچیچ شایسته تیمی نیست که می خواهد به جام جهانی برود.

به گزارش خبرنگار مهر، «ایوان هاشک» بعد از باخت ۲ بر ۱ تیم ملی فوتبال لبنان برابر ایران در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با اشاره به پیش بودن تیمش تا دقایق پایانی گفت: سناریو مسابقه با ایران دیوانه کننده بود. به ایران تبریک می گویم.بازیکنان ما تمام تلاش خود را در این مسابقه کردند و نتیجه هم برای ما بسیار قابل احترام بود.

سرمربی تیم ملی لبنان تاکید کرد: شکست در دقایق پایانی تلخ است اما برابر قدرتمندترین تیم گروه بازی کردیم و باختمان آبرومندانه بود.

هاشک همچنین از حرکت دراگان اسکوچیچ سرمربی ایران بعد از به ثمر رسیدن گل تساوی که منجر به اخراج او شد، گفت: حرکت اسکوچیچ شایسته تیمی نیست که می‌خواهد به جام جهانی برود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳۲ )