کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران انتخاب کارلوس کی روش به عنوان سرمربی جدید مصر را به وی تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون فوتبال مصر پس از مطرح شدن اسامی مربیان مختلف تصمیم به عقد قرارداد رسمی با کارلوس کی روش گرفت تا سرمربی پیشین تیم‌های ملی پرتغال، ایران و کلمبیا هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.

انتخاب کی روش به عنوان سرمربی جدید مصر باعث شد تا بازیکنان تیم ملی ایران که اکثر آنها از دوران این مربی به جمع ملی‌پوشان اضافه شدند برای او در اینستاگرام پیام شخصی بگذارند و برای کی روش آرزوی موفقیت می‌کنند.

بازیکنان تیم ملی ایران که با دراگان اسکوچیچ در شروع بازی‌های انتخابی نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ با دو برد متوالی در صدر گروه A قرار گرفته اند از شانس‌های اصلی صعود به این رقابت‌ها هستند.

تیم ملی ایران در دو دوره قبلی جام جهانی با هدایت کی روش در این رقابت‌ها حاضر شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۱ )