پیشکسوت فوتبال ایران سه تیم را مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر دانست.

علی جانملکی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری دربی دوستانه در کشور آلمان گفت: به اعتقاد من نفس برگزاری چنین دیدارهایی خوب است. اما برگزاری یک مسابقه فوتبال بین تیم های استقلال و پرسپولیس آن هم خارج از کشور مستلزم یک برنامه ریزی فوق العاده قوی است.

بازیکن پیشین تیم‌های استقلال و پاس بیان داشت: امیدوارم از این نوع بازی‌ها که می‌تواند جایگاه خاصی در فوتبال ایران باشد را بیشتر شاهد باشیم. به خصوص که برگزاری این قبیل بازی ها در داخل کشور می‌تواند جذابیت بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به نقل و انتقالات تیم استقلال بیان داشت: این تیم بازیکنان زیادی را در این فصل به خدمت گرفت. اما این تعداد بازیکن با توجه به نیاز و کمبودهای این تیم در فصل گذشته جذب شدند و به نظر می‌رسد آبی پوشان بتواند فصل خوبی پیش رو داشته باشد و یک مدعی جدی برای قهرمانی باشد.

جانملکی اضافه کرد: البته باید بگویم مدیریت کردن این تیم پر ستاره هم کار سختی است و شاید این کار خودش به اندازه یک لیگ برتر از مربیان و به خصوص از سرمربی تیم انرژی بگیرد. مجموعه آقایان عبداللهی، فریبا و منصوریان نفراتی هستند که باید برای مدیریت کردن بازیکنان بزرگ و کوچک تیم شان انرژی زیادی صرف کنند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص لیگ هفدهم گفت: به اعتقاد من لیگ هفدهم از لیگ شانزدهم به مراتب سخت تر، فشرده تر و البته جذاب تر است. در این لیگ مدعیان بیشتری و جدی تری نسبت به لیگ پیش داریم و بعید است که قهرمان زودهنگام داشته باشیم.

وی ادامه داد: این سپاهان با سپاهان یکی دو فصل اخیر قابل قیاس نیست و یک مدعی جدی برای قهرمانی است. همین استقلال که فصل پیش نایب قهرمان شد، می‌تواند اصلی ترین مدعی قهرمانی باشد. پرسپولیس قهرمان فصل گذشته هیچ نیرویی را که از دست نداده هیچ، بلکه نسبت به فصل پیش تقویت هم شده است. فکر می‌کنم این سه تیم مثلث رقابت برای قهرمانی را تشکیل دهند. ضمن این که از تیم هایی مثل ذوب آهن و تراکتورسازی هم نمی توان به راحتی گذشت.

Euro Football Fantasy with Prizes
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )