سفیدهای برنابئو در تاریخ باشگاه خود تا کنون ۶ بار قهرمانی خود را در هفته پایانی به ثبت رسانده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس، اولین باری که رئال مادرید در هفته پایانی لالیگا به قهرمانی رسید معادل بود با اولین قهرمانی این تیم در تاریخ لالیگا که برابر بارسلونا به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد و در همان فصل، سویا نایب قهرمان شد.

رئال مادرید در سال ۱۹۶۴ نیز در خارج از خانه و در هفته پایانی لالیگا به قهرمانی رسید. در آن سال رئال مادرید با گل زیبای پوشکاش برابر سویا به پیروزی رسید و یازدهمین قهرمانی خود را در لالیگا ثبت کرد.

سومین قهرمانی رئال مادرید که در هفته پایانی لالیگا ثبت شد به سال ۱۹۷۱ باز می‌گردد، جایی که رئال مادرید رقیب والنسیا بود و بارسلونا در کورس قهرمانی جایی نداشت، مادرید ۴ بر یک سویا را در هم کوبید و قهرمانی خود را در هفته پایانی مسجل کرد.

چهارمین قهرمانی مادرید که در هفته پایانی لالیگا شکل گرفت، به سال ۱۹۷۹ برمی‌گردد که طی آن رئال مادرید ۳ بر یک برابر اتلتیک بیلبائو به پیروزی رسید و گل‌های آنخل، پیری و خوانیتو در تیمی که دل بوسکه را هم در ترکیبش داشت، بیستمین قهرمانی رئال مادرید را در لالیگا ثبت کرد.

پنجمین قهرمانی رئال مادرید که در آخرین هفته از لالیگا ثبت شد، در سال ۲۰۰۲ به ثبت رسید. رئال مادرید بار دیگر در هفته پایانی به اتلتیک بیلبائو رسید و این تیم را ۳ بر یک در هم کوبید و برای بیست و نهمین بار در لالیگا جشن قهرمانی گرفت.

ششمین باری که رئال مادرید در هفت پایانی لالیگا جشن قهرمانی گرفت به سال ۲۰۰۶ مربوط می‌شود که طی آن رئال مادرید در خانه رئال مایورکا به پیروزی ۳ بر یک رسید و قهرمانی خود را جشن گرفت.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.