سرمربی تیم ملی سوئیس با وجود اینکه شاگردانش در وقت‌‌های تلف‌شده برد مقابل آلمان را با تساوی عوض کردند، از نمایش آنها ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مورات یاکین سرمربی تیم ملی سوئیس پس از تساوی شب گذشته (یکشنبه) شاگردانش برابر آلمان در دیداری که سوئیسی‌ها تا دقیقه دوم وقت‌های تلف شده‌اش برنده بودند و باعث صعود آنها به مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ به‌عنوان تیم دوم گروه A شد، به خبرنگاران گفت: اول از همه باید به بازیکنانم تبریک بگویم. یک بازی تاکتیکی را شاهد بودیم. ما جنگیدیم و دوندگی فراوانی داشتیم، اما مقابل حریفی در سطح آلمان، باز هم کار سخت است. با تمام اینها من از شیوه بازی‌مان در این مسابقه که یک چالش واقعاً بزرگ بود، رضایت دارم.

یاکین که تیمش در مرحله بعدی با تیم دوم گروه B (احتمالاً ایتالیا یا کرواسی) روبه‌رو خواهد شد، ادامه داد: مهاجمان ما خیلی سختکوش بودند و نه تنها در خط حمله بلکه در دفاع نیز سنگ تمام گذاشتند. از حالا یک هفته وقت داریم تا برای بازی بعدی استراحت و خودمان را آماده کنیم.

سرمربی سوئیسی‌ها در پایان تأکید کرد: خوشحالم که در این جام همچنان شکست‌ناپذیر هستیم. درست است که نتیجه برای اول شدن‌مان کافی نبود، اما باز هم اتفاق مثبتی را رقم زد و این حاصل سختکوشی گروه و روحیه مناسب بازیکنان بود. نتایجی که کسب کرده‌ایم نشان می‌دهد که راه را درست می‌رویم، استراتژی‌مان درست است و بازیکنانی که به میدان می‌روند کارشان را بلد هستند.

بازی بعدی تیم ملی سوئیس از ساعت ۱۹:۳۰ شنبه هفته آینده (به وقت تهران) مقابل تیم دوم گروه B مسابقات یورو ۲۰۲۴ در ورزشگاه المپیک برلین برگزار خواهد شد.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.