عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه افرادی که در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت دارند از رییس جمهور آینده درخواست هایی دارند، گفت: باید در کنار همه مسائل به ورزش هم توجه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، میرشاد ماجدی با حضور در انتخابات ریاست جمهوری ضمن تسلیت مجدد بابت شهادت رییس جمهور کشورمان گفت: حضور در انتخابات امروز یک تکلیف است اما به غیر از این ورزشی ها امده اند تا با رای خود به انتخاب اصلح ترین فرد به عنوان رییس جمهور آینده کمک کنند.

وی ادامه داد: کسانی که اینجا در محل اخذ رای هستند، آمده اند که بگویند ما پای انقلاب، نظام، رهبری هستیم اما از رییس جمهور آینده تقاضامندیم از ریسی جمهو آینده غیر از اینکه قرار است در مسائل سیاسسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با چالش ها کنار بیاید، به ورزش هم توجه کند. ورزش یک چالش بزرگ است و من فکر می کنم تقاضاهای زیادی دارد که همه آنها فقط هم برای سربلندی و اهتزاز پرچم کشورمان است.

رییس هیات فوتبال استان تهران تاکید کرد: رییس جمهور آینده باید کمک کند تا روند حضور تیم های ما در میادین بین المللی و کسب سهمیه بهتر از همیشه شود.

ماجدی در واکنش به «ورزش قوی، ایران قوی»، خاطرنشان کرد: این جمله گهرباری بود که رهبر معظم انقلاب فرموند، ورزش قوی به یک برنامه و نقشه قوی نیاز دارد. موظفیم در ساختن ایران قوی مشارکت داشته و با انتخاب فرد اصلح به ترسیم نقشه راه کمک کنیم. اطمینان دارم هر کسی انتخاب شود باید نگاه ویژه به ورزش داشته باشد، مخصوصا رای اولی ها خیلی از آنها ورزشی و خیلی ها فوتبالی هستند.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: این افراد تقاضاهایی از رییس جمهور ِآینده دارند و او (رییس جمهور) بعد از انتخاب شدن باید به آنها توجه داشته باشد.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.