مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با پشت سر گذاشتن دوران محرومیت خود از امروز بار دیگر می تواند فعالیت خود را از سر بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که به دلیل تخلف اخلاقی در جریان مناظره با سرپرست باشگاه استقلال در برنامه تلویزیونی به مدت ۲۰ روز تا صدور رأی نهایی محروم از هرگونه فعالیت فوتبالی بود با پشت سر گذاشتن این محرومیتش می‌تواند بار دیگر روی صندلی مدیرعاملی باشگاه بنشیند.

او در حالی امروز به ساختمان باشگاه پرسپولیس خواهد رفت که همچنان انتخاب سرمربی جدید برای این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. ضمن اینکه علیرضا بیرانوند نیز با فسخ یکطرفه قرارداد و همچنین دانیال اسماعیلی فر و مهدی ترابی با جدایی ضمنی از جمع سرخپوشان باعث ایجاد جو منفی در فضای هواداری این تیم شده اند.

از این رو مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصمیم دارد در نخستین روز بازگشت خود به باشگاه پرسپولیس ضمن پیگیری مذاکره با سه گزینه جدی خارجی درباره تمدید قرارداد بازیکنانی همچون وحید امیری و مرتضی پورعلی گنجی اقدام کند. همچنین در جریان روند مذاکره با مهدی تیکدری نژاد قرار بگیرد تا قرارداد او را نهایی کرده و آماده امضا کند.

درویش که دیگر قصدی برای بازگرداندن بیرانوند ندارد به طور جدی پیگیر شکایت از دروازه‌بان تیم ملی ایران است تا برخورد قانونی با او انجام دهد تا برنامه‌های خود در طول ۲۰ روز محرومیت را همین امروز اجرایی کند.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.