تیم‌های ملی فوتبال اروگوئه و آمریکا اولین بازی‌شان در مرحله گروهی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۴ را با برد به پایان بردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه مرحله گروهی مسابقات کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۴ که در کشور آمریکا در جریان است، امروز (دوشنبه - به وقت تهران) دو دیدار از گروه C برگزار ‌شد که در یکی از این بازی‌ها از ساعت ۴:۳۰ صبح، تیم ملی فوتبال اروگوئه در ورزشگاه هارد راک شهر فلوریدا به مصاف پاناما رفت و موفق شد به برتری ۳ بر یک برسد. ماکسیمیلیانو آرائوخو در دقیقه ۱۶، داروین نونیز در دقیقه ۸۵ و ماتیاس ویریا در دقیقه ۱+۹۰ برای تیم تحت‌هدایت مارچلو بیلسا گلزنی کردند و تنها گل پاناما را مایکل امیر موریلو در دقیقه ۴+۹۰ به ثمر رساند.

در بازی دیگر تیم‌ فوتبال آمریکا از ساعت ۱:۳۰ بامداد در ورزشگاه AT&T واقع در شهر آرلینگتون از ایالت تگزاس به مصاف بولیوی رفت و در نهایت موفق شد به برتری ۲ بر صفر برسد. شاگردن گرگ برهالتر در این دیدار توسط کریستین پولیسیچ در دقیقه ۳ و فولارین بالوگون در دقیقه ۴۴ به گل رسیدند.

در همین چارچوب فردا (به وقت تهران) دو دیدار از گروه D برگزار خواهد شد که از ساعت ۱:۳۰ بامداد کلمبیا و پاراگوئه مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد و از ساعت ۴:۳۰ صبح برزیل به مصاف کارستاریکا می‌رود.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.