سرمربی جدید تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز گفت:‌ شرایط تیم بحرانی است چرا که ۳ امتیاز با انتهای جدول فاصله داریم اما می‌خواهیم گسترش فولاد را در لیگ برتر نگه داریم.
فراز کمالوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ گفت: تیم گسترش فولاد تبریز تیم خوب و جوانی است اما به هر حال این تیم یکسری مشکلات داشت که سیزدهم جدول بود اما خودم می‌خواستم بعد از این سه بازی به تیم اضافه شوم، چون سه بازی سخت با صبا در قم، تراکتورسازی درتبریز و پرسپولیس در تهران داریم و علاقه داشتم بعد از این سه بازی به تیم اضافه شوم اما چون تارتار توافقی از گسترش فولاد جدا شده بود مجبور شدم که تیم را در این زمان در دست بگیرم.

وی ادامه داد: با این همه برنامه‌ریزی من برای نیم‌فصل دوم است چون می‌خواهیم تیم را تقویت کنیم تا از انتهای جدول جدا شویم. الآن گسترش فولاد با تیم انتهای جدول فقط سه امتیاز فاصله دارد و شرایط بحرانی است اما با همت بچه‌ها و توکل به خدا و با استفاده از مشورت و راهنمایی مدیریت می‌خواهیم تیم را جمع و جور کنیم تا سقوط نکند چرا که این تیم خصوصی است و مالک آن از جیب در این شرایط سخت اقتصادی هزینه می‌کند.

سرمربی جدید تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در پاسخ به این سؤال که آیا این تیم در لیگ برتر حفظ می‌شود یا نه، اظهار داشت: امیدوارم که حفظ شود و همه امید ما هم همین است. البته مدیران باشگاه هم از من خواسته‌اند که فقط امسال تیم را حفظ کنیم که با تقویت در نیم‌فصل این کار را خواهیم کرد و به نظرم باید در خطوط سه‌گانه تیم را تقویت کنیم.

کمالوند درباره کم تماشاگر بودن گسترش فولاد تبریز و اینکه از اهرم حمایت هوادار برخوردار نیستند، گفت: در هر صورت باید پذیرفت که تراکتورسازی تیم اول شمال‌غرب ایران است که در همه جای کشورمان طرفدار دارد و گسترش فولاد هم تیم دوم آذربایجان است اما با رابطه قلبی که میان هواداران فوتبال در تبریز وجود دارد می‌دانم که هواداران از اولین بازی به حمایت از ما می‌آیند و تیم را تشویق می‌کنند.

وی درباره اینکه آیا قبول دارد که در این شرایط در گسترش فولاد تبریز ریسک به حساب می‌آید، ادامه داد: همه همین حرف را به من می‌زنند و می‌گویند که ریسک کرده‌ای که به این تیم رفته‌ای اما من باید بگویم زندگی مربی‌گری همین است و موفقیت نیاز به شهامت دارد اما با کمک هواداران و بازیکنان تیم را حفظ می‌کنیم و اگر گسترش فولاد در لیگ برتر ماندنی شد سال آینده با شرایط متفاوتی وارد لیگ می‌شویم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز درباره اینکه برای دستیارانش چه افرادی را معرفی خواهد کرد، گفت: خیلی به دنبال تغییر و تحول نیستم و خودم دوست دارم که افراد کادر گذشته باشند اما باید دید که آنها چه می‌خواهند اما خودم هنوز اقدامی نکردم و به گزینه‌ای هم فکر نکرده‌ام.

کمالوند در مورد اینکه با حضور او در لیگ برتر باید نام او را از سه مربی معروف به «ف.ک» جدا کنیم ادامه داد: بعد از داستان‌هایی که برایم درست شد الآن سرم به کار خودم است و دیگر نمی‌خواهم به دنبال حاشیه بروم.

وی در پاسخ به این سؤال که رابطه‌اش با عادل فردوسی‌پور بعد از مشکلاتی که او در برنامه ۹۰ با وی پیدا کرد، خاطرنشان کرد: من با عادل مشکلی نداشتم و ندارم چرا که ما پیش از این در مطبوعات با هم همکار بودیم و همیشه به هم ارادت داشتیم اما در آن برنامه من کمی تندروی کردم هرچند که همیشه به بی‌طرفی فردوسی‌پور اذعان داشتم وگرنه او هم با من مشکلی ندارد.

کمالوند در پایان درباره حضورش در برزیل برای تماشای بازی‌های جام‌جهانی فوتبال و اینکه حضور در این بازی‌ها چه دستاوردی برای او داشته گفت:‌ من هفت بازی را در جام جهانی از نزدیک دیدم و بیش از ۴۰ جلسه هم در تمرینات تیم‌های حاضر در جام جهانی شرکت کردم و واقعاً باید بگویم که فضای فوتبال در آنجا با کشورمان بسیار متفاوت است و امیدوارم روزی در فوتبال کشورمان هم شرایط به همین‌گونه باشد اما درباره حضورم باید بگویم که به نظر خودم در درک فوتبالی‌ام خیلی تأثیر داشت و امیدوارم بتوانم این دانش را به جوانان تیمم انتقال دهم تا از این وضعیت نجات پیدا کنیم و سقوط نکنیم.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.