تیم فوتبال شباب الاهلی امارات به دنبال جذب بازیکنان جدید است تا با تمام توان رو در روی سپاهان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان با قهرمانی در جام حذفی مجوز حضور در مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا را کسب کرد و زردپوشان باید روز ۱۶ مرداد در ورزشگاه نقش جهان اصفهان رو در روی شباب الاهلی امارات قرار گیرند و در صورت برتری برابر این تیم باید به مصاف الغرافه قطر بروند تا در صورت پیروزی در این دو بازی، جواز حضور در مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا را کسب کند.

در همین خصوص مدیران باشگاه اماراتی به دنبال تقویت تیم خود هستند و از این رو با «علی مخبوت» مهاجم تیم ملی امارات به توافق نهایی دست یافته‌اند و قرارداد با این بازیکن به زودی به امضا خواهد رسید.

همچنین باشگاه شباب الاهلی علاقه مند به جذب لوئیس مارسلو مهاجم آرژانتینی بهترین گلزن لیگ دسته اول امارات است. علاوه بر این، شباب الاهلی با «خورخه کاراسکال» ۲۶ ساله کلمبیایی وارد مذاکره شد که در پست پلی میکر برای تیم دینامو مسکو و تیم ملی کلمبیا بازی می‌کند. کاراسکال از جمله گزینه‌هایی است که این باشگاه برای تقویت خط میانی تیم در نظر گرفته است.

یکی از شباهات دو تیم سپاهان و شباب الاهلی این است که هر دو تیم در حال حاضر کادرفنی شأن مشخص نیست و مدیران باشگاه سپاهان به دنبال راضی کردن مورایس برای بازگشت به ایران هستند و در طرف مقابل، مدیران شباب الاهلی پس از اینکه در استخدام «نیکو کواچ» ناکام بودند به دنبال بازگرداندن «لئورناردو ژاردیم» به تیم خود شدند که این انتقال نیز میسر نشد تا با بلاتکلیفی مواجه باشند.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.