سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تیمش کیفیت بالایی دارد، گفت: چیزی که بیش از همه مرا نگران بازی با الشرطه عراق کرده، خستگی بازیکنانم است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی با الشرطه عراق در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در خصوص غیبت چند بازیکن این تیم اظهار داشت: استقلال تیم جوانی است. بازیکنانی که حتی روی نیمکت داریم با کیفیت هستند. سعی کردم در این مدت حضور کوتاهم در استقلال بگویم ما یک تیم هستیم و نبود چند بازیکن به ما لطمه نزند.

وی افزود: خستگی بازیکنان مرا بیش از همه چیز نگران کرده است. ما در مدت کوتاهی چهار بازی سنگین انجام دادیم ولی با انگیزه ای که بچه ها دارند ان شاءالله فردا بازی خوبی به نمایش می گذاریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره برگزاری بازی های این تیم در خانه حریفان و ترس از تیم الشرطه باتوجه به غیبت چند بازیکن کلیدی، تاکید کرد: تیمی که سرمربی آن هستم، فوق العاده خوب است. استقلال تیمی با انگیزه زیاد است. استقلال تیم یکدست و یکدل است. وقتی تیمی یکدست باشد مطمئن باشید مشکلی هم پیش بیاید در کیفیت بازی آن تاثیری ندارد.

مجیدی افزود: در ۴ بازی که سرمربی استقلال بودم تیم ما ۱۲ گل زده و سه گل خورده است. این نشان می دهد کیفیت بالایی داریم. ما در بازی های قبل هم نفرات اصلی را نداشتیم. در دربی هم چند بازیکن ما آسیب دیدند. دربی در دقیقه ۹۰ گل خوردیم و پرسپولیس یک جورهایی از دست ما در رفت. از این بابت نگران نیستم چون نفراتی که در تیم هستند دوست دارند هواداران را خوشحال کنند. ما در ایران هم پیروز شدیم و بازیکنانمان کیفیت داشتند.

ادامه دارد...

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۶ )