تهران- تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی امروز مسابقه حساسی در برابر تیم ملی فوتبال ژاپن در مرحله نیمه نهایی جام ملتهای آسیا خواهد داشت، که حال هوای ۱۵ میلیون تهرانی فوتبالی شده است.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: یکی از مهم ترین دیدارهای تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت های آسیا امروز، دوشنبه قرار است برگزار شود، جایی که تیم های ملی فوتبال ایران و ژاپن برای رسیدن به فینال جام ملت های آسیا و در مرحله نیمه نهایی از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران به دیدار یکدیگر می روند.

در این شرایط خبرنگار مهر، به میان مردم در استان تهران رفت، تا حال و هوای آن ها برای این مسابقه حساس را گزارش کند، یکی از دستفروشان که در یکی مناطق پر تردد دماوند بساط کرده بود، در پاسخ به این سوال خبرنگار مهر، که بیشتر کاسبی برایت اهمیت دارد، یا پیروزی امروز تیم ملی، گفت: مشخص است، حاضرم اصلا امروز و فردا فروش نداشته باشم، اما در برابر ژاپن بازی خوبی ارائه دهیم.

وی در خصوص نتیجه بازی نیز گفت: امروز نیز ژاپن را با ۳ گل راهی خانه می کنیم و دروازه تیم ملی همچنان بسته خواهد ماند، تا رکورد کلین شیت آسیا را به تنهایی در دست بگیریم.

یک دانشجوی پاکدشتی اما معتقد است، بازی در ۹۰ دقیقه با نتیجه مساوی به پایان رسیده و در وقت های اضافه ایران ژاپن را شکست می دهد.

متصدی یک فروشگاه لوازم ورزشی در ورامین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فروش لباس تیم ملی پس از پیروزی در برابر چین بسیار زیاد شده است و اغلب جوانان، کودکان و نوجوانان خواستار پیراهن تیم ملی هستند.

افزایش فروش پرچم و لباس تیم ملی پس از بازی با چین/خیلی استرس دارم

وی گفت: علاوه بر پیراهن تیم ملی، متقاضیان زیادی برای خرید هدبند و پرچم تیم ملی داشتیم، تا جایی که ۲ بار سفارش خرید داده و وسایل ورزشی و هواداری برای فروشگاه آورده ایم.

یکی از کارکنان بازار تهران که جوانی حدودا ۲۰ ساله و ساکن ری است، به خبرنگار مهر گفت: زمان پخش بازی ما سر کار هستیم و مجبورم، از همان جا مسابقه را تماشا کنم.

وی گفت: برای بازی مقابل ژاپن خیلی استرس دارم، عشقم و جانم تیم ملی است و فکر می کنم در این بازی ۲ گل بزنیم.

روحانی یکی از مساجد رباط کریم، در گفتگو با خبرنگار مهر مسابقه مقابل ژاپن را بسیار سخت دانست و افزود: باید با غیرت و تعصب بچه ها و برنامه ریزی و اعتماد به نفس می توانیم، پیروز مسابقه شد و دل ملت ایران را شاد کرد.

وی ابراز امیدواری کرد، که تیم ملی با شکست ژاپن به فینال مسابقات برسد و افزود: پیروزی های غرورآفرین تیم ملی در این مسابقات یک شور و هیجان خاصی بین مردم به ویژه جوانان ایجاد کرده است و امیدوارم این شور و هیجان تبدیل به قهرمانی در این مسابقات شود.

زمان آخرین قهرمانی تیم ملی در جام ملت ها تنها ۱۴ سال داشتم/۲ بر صفر می بریم

یک مرد مسن شهرقدسی که طرفدار استقلال است، در مورد مسابقه تیم ملی به خبرنگار مهر گفت: امروز قلب همه ملت ایران با بازیکنان تیم ملی می تپد و فرقی نمی کند، سرخ باشی یا آبی، همه عاشق تیم ملی هستیم و امروز همه به سربلندی ایران و ایرانی فکر می کنیم، امیدواریم با قهرمانی دل همه ایرانی ها شاد شود.

وی گفت: سال ها پیش بود، که قهرمان جام ملت های آسیا شدیم و بالاخره پس از سال ها ناکامی، امسال نیز تیم خوبی در این مسابقات داریم و امید اول قهرمانی هستیم، قهرمانی قبلی تیم ملی تنها ۱۴ سال داشتم، فوتبال پر طرفدارترین ورزش ایران است، البته والیبال و کشتی هم طرفداران زیادی دارد.

یک جوان ملاردی با بیان این که بازیکن مورد علاقه اش در تیم ملی علیرضا بیرانوند است، به خبرنگار مهر گفت: بیرانوند هم در برابر پرتقال و هم در برابر عمان و حتی بازی با چین از مهم ترین و مفیدترین بازیکنان تیم ملی بود، البته همه بازیکنان تلاش کردند، ولی بیرانوند یک چیز دیگر است.

او نتیجه بازی مقابل ژاپن را ۲ بر صفر به نفع تیم ملی فوتبال کشورمان پیش بینی می کند و می افزاید: واقعیت این است، که کمی نگرانم، اما امیدواری زیاد و احساس خوبی نیز دارم و حال و هوای این روزهای ما دقیقا مانند روزهای جام جهانی است.

باید منتظر ماند و دید، تیم ملی فوتبال ایران در حالی که توانست در مرحله یک چهارم نهایی جام ملتهای آسیا چین را با اقتدار پشت سر بگذارد، در بازی با ژاپن نیز می تواند، نوار پیروزی هایش را ادامه داده و خاطراتی خوب در اذهان ایرانیان در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی برجا بگذارد، یا خیر.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )