سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از برد خارج از خانه شاگردانش مقابل جیرونا از عزم مردانش برای جبران باخت اخیر در جام حذفی سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ارنستو والورده پس از برد ۲ بر صفر یکشنبه شب تیمش در خانه جیرونا در هفته بیست‌ویکم لالیگا، تاکید کرد که مردانش زمان زیادی برای لذت بردن از این پیروزی ندارند.

او با اشاره به باخت ۲ بر صفر اخیر بارسلونا در خانه سویا در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا، به خبرنگاران گفت: ما امیدواریم که صعود کنیم. با توجه به بازی امشب، ما برای بازی رفت‌مان مقابل سویا تغییراتی در ترکیب‌مان اعمال کردیم و فکر می‌کنم که جیرونا هم همین کار را کرده بود. من نمی‌خواهم که نتیجه‌ای مشابه آنچه در بازی قبلی‌مان رخ داد، دوباره تکرار شود. در عرض شش روز سه بازی داریم و یک بازی مهم مقابل والنسیا خواهیم داشت، اما در حال حاضر چیزی که بیش از همه برای ما اهمیت دارد، جام حذفی است.

والورده افزود: بازی امشب بسیار مهم بود، چون یک دربی بود و ما می‌دانستیم که جیرونا به چه شیوه‌ای بازی می‌کند. آنها تیمی منسجم و فوق‌العاده‌اند. به‌هرحال ما این بازی را بردیم و از فردا برای بازی چهارشنبه مقابل سویا آماده می‌شویم. ما امشب کمی مشکل داشتیم که دلیلش پرس جیرونا از خط حمله بود، اما با حضور آرتور ملو توانایی ما در کنترل توپ بیشتر شد. در نهایت ما تیمی بودیم که موقعیت‌های بیشتری داشت و نتیجه گرفت.

جدول رده‌بندی لالیگا

پ‍یشرفت فیلیپه کوتینیو و بازگشت او به ترکیب بارسلونا موضوع سؤال دیگری بود که از والوده پرسیده شد. او در پاسخ به این سؤال هم اظهار داشت: چیزی که من درباره او دوست دارم این است که همیشه تلاشش را انجام می‌دهد، حالا ممکن است به هدفش برسد یا نرسد. او امشب موقعیت‌هایی هم داشت، اما موفق به گلزنی نشد، چون دروازه‌بان حریف فوق‌العاده بود. کوتینیو اما به زودی موقعیت‌هایش را به گل تبدیل خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.