کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم ملی قبل از تمرین امروز برای دقایقی با خبرنگاران صحبت کرد.

سعید اکبری - خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به امارات؛کارلوس کی‌روش قبل از جلسه تمرینی امروز بعد از ظهر برای دقایقی با خبرنگاران گفت و گو کرد.او در ابتدا گفت:« به بازی اولمان نزدیک می‌شویم و هیجان این مسابقات را حس می‌کنیم. ما روی وظایفمان تمرکز داریم و باید به آن پایبند باشیم. به هیچ عنوان نمی‌توانیم حواسمان را با مسائل حاشیه‌ای پرت کنیم و فقط باید روی بازی با یمن تمرکز کنیم. ما به کارمان ادامه می‌دهیم و اعتماد به نفس بازیکنان را باید گسترش دهیم تا آرامش کامل داشته باشند.»

کی روش در ادامه به روند رو به رشد جهانبخش اشاره کرد و گفت:«کارهای این بازیکن رو به جلو پیش می‌رود و هنوز امیدهای خوبی راجع به او داریم.»سرمربی تیم ملی با بیان اینکه فشار قهرمانی روی شانه ژاپن،استرالیا و کره جنوبی است ادامه داد:«به هیچ عنوان فشاری برای کسب قهرمانی روی ما نیست. این فشار روی شانه کشورهایی مثل استرالیا، ژاپن و کره جنوبی است. ما تنها روی بازی اولمان مقابل یمن تمرکز می‌کنیم. تیمی می‌تواند مدعی قهرمانی باشد که بازیکنان و آماده‌سازی خوبی داشته باشد. ما تنها بازیکنان خوب داریم پس ...»

از سرمربی تیم ملی درباره پیشنهاد تیم ملی کلمبیا سوال کردیم که او گفت:«در این باره بهتر است از آقای مسعودی سوال کنید.ایشان ارتباط های بیشتری دارند.»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۰ )