پیشکسوت استقلال گفت: نایب قهرمانی استقلال از قهرمانی پرسپولیس برای هواداران این تیم ارزشمندتر و بالاتر است.

بیژن طاهری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،در مورد پیروزی ۲ بر یک استقلال مقابل صبای قم گفت: بازی خوبی بود. صبا در هفته‌های اخیر تیمی قدرتمند شده که قابل مقایسه با گذشته نیست. هیچ تیمی در دور برگشت به اندازه صبا نتوانسته بود استقلال را آزار بدهد. استقلال تیم قدرتمندی است که هیچ تیمی حریفش نمی‌شود و با حوصله فوتبال بازی می‌کند.

وی افزود: صبا در نیمه اول صاحب توپ بود اما استقلال با فوتبال با حوصله توانست پیروز شود. بازیکنان جوان استقلال هم با تجربه شده‌اند و صبا به خوبی استقلال را تحت فشار گذاشت. حتی پرسپولیس هم در دور برگشت نتوانست به اندازه صبا استقلال را آزار بدهد. استقلال در نیم فصل اول بی‌حوصله بود، وقتی گل می‌زد زود گل می‌خورد و بعد از خوردن گل بازی را واگذار می‌کرد اما اکنون استقلال با صبر و حوصله فوتبال بازی می‌کند و این فوتبال صبورانه حاصل زحمات کادرفنی استقلال است.

طاهری در مورد دیدار استقلال و تراکتورسازی که جنگ برای نایب قهرمانی لیگ برتر است گفت: استقلال بازیکنان باهوشی مثل امید ابراهیمی دارد. ابراهیمی در دیدار با صبا هم مثل بازی با گسترش فولاد گلزنی کرد او بازیکن باهوشی است. وقتی بازیکنان استقلال و تراکتورسازی را باهم مقایسه می‌کنم می‌گویم که استقلال تیم تراکتورسازی را هم شکست می‌دهد و نایب قهرمان لیگ می‌شود.

وی تصریح کرد: این نایب قهرمانی استقلال برای هوادرانش از قهرمانی پرسپولیس ارزشمندتر و بالاتر است. زیرا استقلال نسبت به نیم فصل اول جهش خیر کننده‌ای داشته است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۲ )