هفته سی و دوم لیگ دسته اول روز دوشنبه با انجام ۹ دیدار آغاز می‌شود و در این روز احتمالا تکلیف تیم‌های صعود کننده روشن خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار هفته سی و دوم لیگ دسته اول در حالی روز دوشنبه برگزار می‌شود که این مسابقات زیر سایه‌ای از حواشی رنگارنگ و تکراری مثل شایعه‌های دوپینگ، تبانی، جادوگری و ... قرار گرفته است. با این حال ۴ تیم اول جدول همچنان برای رسیدن به لیگ برتر تلاش می‌کنند.

حساس‌ترین بازی در شهر جم در استان بوشهر برگزار می شود و ملوان میهمان تیم پارس جنوبی است. تقابل تیم‌های دوم و سوم جدول بیش از یک مسابقه ۶ امتیازی ارزشمند است. بدون تعارف باید آن را فینال لیگ نامید. هر دو تیم ۵۶ امتیازی هستند و پارس جنوبی با تفاضل گل بهتر در رده دوم قرار گرفته‌اند. محمد مایلی‌کهن سرمربی ملوان و مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی هرچه در این فصل کاشته‌اند را باید در این بازی برداشت کنند. برنده این فینال هم شانس صدرنشینی و صعود به لیگ برتر را پیدا می‌کند. تساوی این بازی به سود سپیدرود صدرنشین و حتی گل‌گهر در رده چهارم جدول خواهد شد.

در دیگر بازی حساس این هفته سپیدرود میزبان تیم ایرانجوان بوشهر است. سپیدرود بیش از دو سال است که در خانه نباخته و اگر در این بازی هم پیروز شود بدون دغدغه صدرنشین می‌ماند اما توقف در این بازی خانگی می‌تواند شاگردان علی نظرمحمدی را از صدر دور کند. سپیدرود در حال حاضر با ۵۷ امتیاز در صدر جدول است.

گل‌گهر سیرجان در دو هفته اخیر شکست خورد تا هم صدر جدول را از دست بدهد و هم شانسش برای صعود کم شود. گل گهر در این هفته میهمان تیم آلومینیوم اراک است که مهدی پاشازاده هدایتش را برعهده دارد. پاشازاده باید مقابل سرمربی اسبق پرسپولیس هم نشان بدهد که مربی جوان و جسوری است و به همین دلیل در نیم فصل دوم از نظر نتیجه‌گیری و امتیازگیری در صدر جدول قرار گرفته است.

خونه به خونه هم اگر سه امتیاز بازی با نساجی به حسابش منظور شود وکمیته انضباطی رای به سود شاگردان نادر دست نشان بدهد در آنصورت می‌توان گفت که خونه به خونه هم روی کاغذ شانس صعود به لیگ برتر را دارد آنها در این هفته میزبان تیم فجرسپاسی است که در انتهای جدول برای فرار از سقوط تلاش می‌کند.

در ته جدول هم از تیم رده دوازدهم تا هفدهم در خطر سقوط به لیگ دو هستند و به همین دلیل بازی‌های ته جدول هم حساسیت فراوانی دارد. با این حال فولاد یزد و فجرسپاسی بیش از تیم‌های دیگر در معرض سقوط هستند. استقلال اهواز هم با خیال راحت سقوط کرده و حتی انگیزه زیادی برای حضور در ادامه لیگ ندارد!

فولاد یزد میزبان تیم نساجی مازندران است. نساجی انگیزه زیادی برای این بازی ندارد واز کورس صعود خارج شده و ۶ بازیکن این تیم هم از سوی کادرفنی کنار گذاشته شده‌اند.

برنامه هفته سی و دوم لیگ دسته اول به شرح زیر است:

*هفته سی‌ودوم

دوشنبه ۲۸ فروردین ۹۶

فولاد یزد - نساجی مازندران (ساعت ۱۶:۴۵ - ورزشگاه شهید نصیری یزد)

مس رفسنجان - بادران تهران (ساعت ۱۶:۴۵ - ورزشگاه شهدای رفسنجان)

خونه‌به‌خونه مازندران - فجرسپاسی شیراز (ساعت ۱۶:۴۵ - ورزشگاه هفتم تیر بابل)

آلومینیوم اراک - گل‌گهر سیرجان (ساعت ۱۶:۴۵ - ورزشگاه امام خمینی اراک)

راه‌آهن تهران - مس کرمان (ساعت ۱۶:۴۵ - ورزشگاه شهید درخشان صباشهر)

سپیدرود رشت - ایرانجوان بوشهر (ساعت ۱۶:۴۵ - ورزشگاه شهید عضدی رشت)

اکسین البرز - نفت مسجدسلیمان (ساعت ۱۶:۴۵ - ورزشگاه انقلاب کرج)

پارس جنوبی جم بوشهر- ملوان بندرانزلی (ساعت ۱۷:۰۰ - ورزشگاه تختی جم)

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.