پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: افشارزاده در حالی می‌گوید وزیر ورزش پرسپولیسی است که از اتهامات فرار کند در حالی که خودش پرسپولیسی بود.

حسن روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت منصور پورحیدری پیشکسوت باشگاه استقلال اظهار داشت: وقتی شنیدم منصور (پورحیدری) دوباره به بیمارستان منتقل شده‌ خیلی ناراحت شدم. او شناسنامه باشگاه استقلال است و از هواداران می‌خواهم برای او دعا کنند.

وی افزود: کمتر کسی را مثل پورحیدری پیدا می‌کنید که عمرش را برای باشگاهش گذاشته باشد. امثال او و ناصر حجازی تکرار نشدنی هستند و مطمئنا نام آنها در اذهان باقی خواهد ماند.

پیشکسوت باشگاه استقلال با اشاره به ۷۱ سالگی این باشگاه گفت: این نشاندهنده اهمیت باشگاه استقلال است که ۷۱ سال مردم حامی این تیم هستند.استقلال کم شخصیت بزرگ به خودش ندیده و در این سال‌ها خیلی از بزرگانش را از دست داده ولی نام استقلال همیشه بزرگ بوده است و ماندگار. دیروز وقتی متوجه شدم که سالروز تاسیس باشگاه استقلال است با خودم گریه کردم. از این بابت که خیلی از دوستانم دیگر کنارم نیستند و خیلی‌ها اصلا یادشان نمی‌آید که چه بازیکنان و افراد بزرگی در این باشگاه حضور داشتند. من که عددی مقابل این مردم نیستم اما خیلی‌ها در این باشگاه جانشان را گذاشتند تا مردم را خوشحال کنند اما نسل کنونی اگر در خیابان این افراد را ببینند اصلا آنها را نمی‌شناسند.

روشن در ادامه گفت‌وگو با فارس در خصوص جدال رسانه‌ای وزیر ورزش و جوانان و بهرام افشارزاده گفت: وقتی صحبت‌های وزیر را خواندم متوجه شدم تمام حرف‌هایی که سال قبل در مورد استقلال زدم درست بود. یادتان می‌آید چقدر فریاد زدم که پشت پرده‌ها این باشگاه را ویران می‌کند؟ یادتان می‌آید چقدر حرف شنیدم؟این همه حرف زدیم هیچ کسی به حرف ما گوش نکرد ولی حالا همه قضایا را متوجه شدند.

وی تاکید کرد: من نه تا به حال با وزیر ورزش فالوده خورده‌ام و نه حامی او هستم. خودتان هم می‌دانید همیشه به خاطر رک حرف زدنم خیلی حرف‌ها شنیدم اما به نظرم این بار حرف وزیر درست بوده است. شاید الان همه فکر کنند که گودرزی این حرف‌ها را زده و من می‌خواهم از او حمایت کنم اما مردم باید هوشیار باشند. می‌دانید چرا؟ شاید هوادار استقلال ناراحت شود که من این حرف‌ها را می‌زنم اما باید پذیرفت که وزیر ورزش کشور مسائلی را از پشت پرده دیده و شنیده که اینگونه خودش را خالی کرده است.

پیشکسوت باشگاه استقلال افزود: معمولا در اینگونه اتفاقات در کوتاه مدت همه حق را به کسی می‌دهند که یک نفر را متهم کرده است. افشارزاده گفته وزیر پرسپولیسی‌ است و هواداران استقلال شروع کرده‌اند به توهین به وزیر ورزش اما نمی‌دانند در درازمدت حرف این وزیر که شاید فردا باشد و شاید نباشد درست از آب درآمده است. مگر غیر از این است که استقلال بهترین بازیکنان را جذب کرده؟ اگر قرار بود کسی جلوی نقل و انتقالات را بگیرد همان زمان بدون اینکه مصاحبه کنند جلوی جذب بازیکن را می‌گرفتند و صدایش هم در نمی‌آمد. وزیر ورزش هشدار داده بود که این پرداختی‌ها جز بدهی چیزی برای استقلال ندارد و شاید طرفداران استقلال روزی بفهمند او چه گفته که مدیرعامل بعدی برای پر کردن بدهی آقایان باید به فکر چاره و خطر کسر امتیاز باشد. اینها چیزهایی است که بعدا مشخص می‌شود اما من در مورد افشارزاده کلی حرف دارم که هنوز خیلی از آنها را نزدم.

وی تاکید کرد: اگر بخواهم حرف بزنم افشارزاده دیگر نباید به ایران برگردد! بروید از دوستان رسانه‌ای سؤال کنید که ما را آشتی دادند و همان زمان که مباحث آکادمی به وجود آمد جلوی خیلی از اتفاقات را گرفتند وگرنه آن زمان حرف‌هایی می‌زدم که افشارزاده دیگر این شکلی خودش را تبرئه نکند. فقط این را از قول من بنویسید که او خودش یک پرسپولیسی تیر بود و مدیریت استقلال را بر عهده داشت! مصاحبه‌های من موجود است و بارها بعد از جلسه با او گفتم که افشارزاده از هیچ چیزی خبر ندارد. هر وقت به باشگاه رفتم و از او در مورد اتفاقات پرسیدم او گفت من نمی‌دانم! مگر می‌شود مدیر یک باشگاه خبر نداشته باشد که چه اتفاقاتی می‌افتد؟ آقای افشارزاده نکند مدیرعامل پرسپولیس بودی که از اتفاقات باشگاه خبر نداشتی؟!

روشن تاکید کرد: آقایان در آکادمی مدیریت ایشان هزار کار انجام دادند که فایل صوتی آنها را هم رو کرده‌ام و شاید اگر مردم این فایل صوتی را گوش کنند متوجه شوند این آقا در مدیریت استقلال چه کارهایی کرده است. شخصی که مدیر بوده و از هیچ چیزی خبر نداشت. وقتی فهمید که من همه چیز را در مورد آکادمی می‌دانم هزار پیغام و پسغام فرستاد که ساکت باشم و حرفی نزنم. اینها یک دهم چیزهایی است که می‌دانم و حرف نزدم. پس آقای افشارزاده لطفا در مورد استقلال سکوت کن و به قول دوستان فرار رو به جلو نکن که آنوقت مجبور هستم حرف‌های بزنم که دیگر در مورد مدیریت صحبت نکنی.

وی اظهار داشت: این آقا و دوستان پرسپولیسی‌اش استقلال را به خاک سیاه نشاندند و حالا دارند از عملکرد خودشان دفاع می‌کنند. او دیروز در بیانیه‌اش مرتب «بگم بگم» راه انداخته بود در حالی که اگر قرار به این کار باشد آنقدر حرف در موردش هست که نیازی به تهدید کردن نیست. جالب است این آقا به جای اینکه از صورتحساب مالی و وضعیت باشگاه دفاع کند با استفاده از کلمه پرسپولیسی طوری وزیر را تهدید کرده که طرفداران استقلال را علیه او کند. آقای افشارزاده اگر راست می‌گویی من را تهدید کن. چون دیگر نمی‌توانی به من وصله پرسپولیسی بودن بچسبانی. اینجایی که شما مدیریت کردی فوتبال است نه ژیمناستیک و خیلی اتفاقات زود رو می‌شود. شما که تیمت در ۳ سال نه یک جام گرفت و نه دلی از طرفداران را خوش کرد بهترین کار برایت این بود که بگویی فلانی پرسپولیسی است یا فلانی استقلالی. پس بهتر است دیگر چیزی نگویی تا ما هم سکوت کنیم و در موردت حرف نزنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۹ )