کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

رئیس فدراسیون فوتبال امارات از رای نیاوردن شیخ سلمان در انتخابات فیفا به قدری ناراحت است که کشورهای آسیایی را به "خیانت" در حق رییس بحرینی AFC متهم می‌کند.

به گزارش ایسنا، انتخابات ریاست فیفا برگزار شد و جیانی اینفانتینو دبیر کل سابق یوفا بیشترین آرا را به دست آورد و جانشین بلاتر در فدراسیون بین‌المللی فوتبال شد.

عرب‌های کشورهای حاشیه خلیج فارس امید زیادی به پیروزی شیخ سلمان بحرینی داشتند. رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا توانست آرای زیادی را به دست آورد و انتخابات را به دور دوم کشاند اما در مرحله دوم اینفانتینو آرای بیشتر را به خود اختصاص داد تا شیخ سلمان ناکام بزرگ لقب گیرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از الإمارات الیوم، یوسف السرکال رئیس فدراسیون فوتبال امارات دست به افشاگری بزرگی زد و تاکید کرد که کشورهای آسیایی در حق شیخ سلمان خیانت کردند. به گفته او هر چند این کشورها به رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا قول داده بودند که در انتخابات از او حمایت کنند اما این کار را انجام ندادند.

او گفت: قبل از هر چیز به اینفانتینو تبریک می‌گویم که با شایستگی به عنوان رئیس فیفا انتخاب شد و برای کشورهای عربی هم آروزی موفقیت می‌کنم. انتظار چنین شکستی را نداشتم. پیش بینی می‌کردم که شیخ سلمان به عنوان رئیس فیفا انتخاب شود. فرصت بزرگی برای ما به وجود آمده بود تا یک عرب رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال شود. اما متاسفانه کشورهای شرق آسیا خیانت کردند و در نهایت شیخ سلمان پیروز انتخابات نشد.

رئیس فدراسیون فوتبال امارات ادامه داد: کشورهای آفریقایی به شیخ سلمان وفادارتر بودند. آنها همانگونه که قول داده بودند به شیح سلمان رای دادند و می‌توانم بگویم که قاره آفریقا وفادارتر از قاره آسیا به شیخ سلمان بود، این درحالی بود که شیخ سلمان نماینده قاره آسیا بود. ما عرب‌ها از گذشته درس نمی ‌یریم و به جای اینکه متحد باشیم مقابل هم قرار می گیریم و به همین خاطر هم هرگز پیروز نمی‌شویم.

او ادامه داد: اگر شاهزاده بن حسین کنار می رفت رای‌های بیشتری به شیخ سلمان می‌رسید و او در همان دور نخست می‌توانست پیروز انتخابات شود اما این کار را انجام ندادیم و بهترین فرصت را از دست دادیم. لجبازی دو نماینده عرب باعث شد تا اینفانتینو پیروز این انتخابات شود. هفت کشور عربی در قاره آسیا و آفریقا به اینفانتینو رای دادند. رقابت بین شیخ سلمان و شاهزاده بن علی باعث شد تا چند کشور عربی به دنبال گزینه شایسته‌تری باشند و آنها در نهایت اینفانتینو را انتخاب کردند.

رئیس فدراسیون فوتبال امارات در پایان سخنان خود گفت: بدون شک شکست شیخ سلمان در انتخابات یک غافلگیری بزرگ بود. امید زیادی به پیروزی او داشتیم. شکست شیخ سلمان نشان داد که نگاه‌ها و منفعت‌ها به سمت غرب است نه شرق و من براین باورم که خیانتی در این زمینه رخ داد. بعضی از کشورهای شرق آسیا و چند کشور در مرکز و غرب آسیا به شیخ سلمان خیانت کردند تا او برنده این انتخابات نشود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۲ )