دروازه بان پرسپولیس ادعا می کند که دیگر برنامه نود را تماشا نمی کند.

سروش موسوی - خبرگزاری خبرآنلاین؛سوشا مکانی که پس از شکست پرسپولیس مقابل ذوب آهن مقابل برنامهنود موضع گرفت و با پرخاشگری خطاب به گزارشگر این برنامه گفت که آنالیزهای شمافوتبال ما را به این وضعیت انداخته است پس از بازی با فولاد در گفت و گو با دوربینبرنامه نود از آنها دلجویی کرد و برای خودش دلایلی آورد که چرا آن حرکات را انجامداده است.

سوشا می گفت ، در آنالیزهای پخش شده در برنامه ۹۰ مسیری برای گل های زده این تیم عنوان شده بود که در بازی این تیم با قرمزها ، اصلا اتفاق نیفتاده و مثلا اگر همیشه این تیم از روی زمین گل می زده ، در آن بازی با سانتر گل زدند و اینگونه دروازه بان قرمزها با آنالیز ۹۰ ، گول خورده بود! حالا باید بچه های آنالیز ۹۰ پاسخگو باشند که چرا سوشا را در شرایطی قرار دادند که انتظارش را نداشته۹ ، وقتی مثلا به جای پاس کوتاه بریده زمینی ، ذوب آهنی ها سانتر بلند می کنند ، چطور سوشا باید خروج کند و سانترشان را قطع کند؟ !

این در حالی استکه به نظر می رسد پس از آن ماجرا دروازه بان پرسپولیس دیگر برنامه ۹۰ را تماشا نمیکند.مکانی در آخرین پستش در اینستاگرام،آنجا که به طارمی به خاطر انتخاب به عنوانبازیکن ماه لیگ برتر تبریک گفته نوشته است:«هر چند این برنامه را نمی بینم ولی ازدوستان شنیدم که بهترین شدی.»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۰ )