سرمربی تیم فوتبال امید از عدم همکاری برخی باشگاه‎ها برای در اختیار گذاشتن بازیکن گلایه و تاکید کرد که هدف تیمش صعود از مرحله مقدماتی انتخابی المپیک توکیو است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات فوتبال مقدماتی المپیک توکیو در گروه سوم از فردا با حضور چهار تیم ایران، ترکمنستان، عراق و یمن به میزبانی تهران آغاز می‌شود. در نخستین روز این رقابت‌ها تیم فوتبال امید ایارن به مصاف ترکمنستان می‌رود.

نشست خبری این دیدار امروز پنجشنبه برگزار شد. در این نشست خبری زلاتکو کرانچار سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: پیش از هر صحبتی فرا رسیدن سال نو را به عموم مردم ایران تبریک می گویم و برای آنها آرزوی سلامتی دارم.

وی سپس به ارزیابی خود از مسابقات پیش رو پرداخت و یادآور شد: با تمام احترامی که برای همگروه های خود قائل هستم، باید بگویم هدف ما صعود از این مرحله است.

کرانچار تأکید کرد: تاکنون دو بار با عراق دیدار داشتهایم. بر همین اساس شناخت خوبی از وضعیت این تیم دارم اما از تیم‌های یمن و ترکمنستان اطلاعات چندانی در اختیار ندارم.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران در پاسخ به این سوال که «آیا لیست نهایی را ارائه کرده اید یا خیر؟»، گفت: ما باید امروز تا قبل از ساعت ۱۳ بعدازظهر لیست نهایی را اعلام می‌کردیم اما با توجه به اینکه وضعیت بازیکنان ما مشخص بود نام ۲۳ بازیکن را که در تمامی اردوها حضور داشتند، اعلام کردیم. خوشبختانه به جز یونس دلفی بازیکن مصدوم دیگری نداریم و آماده ایم از فردا برابر حریفان خود قرار بگیریم.

کرانچار در پاسخ به این پرسش که «چرا شما مثل کارلوس کی روش لژیونر به تیم تان دعوت نکرده اید؟»، گفت: نگاه من بیشتر به بازیکنان داخلی است، البته ما در اردوهای قبلی چند لژیونر را به تیم امید دعوت کردیم. آنها در تیم‌های زیر ۱۷ و ۲۰ سال برای ما بازی کردند اما در حال حاضر تنها یک لژیونر داریم؛ رضا شکاری که در تیم روستوف روسیه بازی می‌کند. اما در مجموع اعتقاد دارم توانایی‌های بازیکنان داخلی ایران بسیار بالاتر از لژیونرها بود و من به همین دلیل اعتقادم بر این است که باید از بازیکنان داخلی استفاده کنم.

سرمربی تیم فوتبال امید در پایان و در پاسخ به این پرسش که «آیا همه بازیکنان شما آماده حضور در این دیدارها هستند یا خیر؟»، گفت: خوشبختانه همه بازیکنان ما آماده هستند و ما تنها یونس دلفی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۴ )